De blir inte alltid som man har tänkt sig..

img_3117 (MMS)

Bloggen står som lite still just nu.. Anledningen är alla projekt vi håller på med..  Idag var tanken att vi bara skulle slappa vid poolen... Men såklart blev de inte så.. Anledningen kommer här.. Igårkväll skulle vi koppla in vårat Nintendo.. Dock fattades strömkabeln.. ( typiskt oss att inte kolla så allt var med..) så vi ringde Kjell o Co. O kollade om dom hade en sån. O de hade dom.. Så vi åkte in till Södertälje, köpte en sån och handlade även vitfärg till knutarna och fönsterramarna. Sen käkade vi lunchbuffe på kinan! Så gott! Jag käkade som aldrig förr!  När vi kom hem slappade vi de sista soltimmarna vid poolen och sen spelade jag en stund. Men efter att fått game over typ 365 700 gånger gav jag upp och tog en powernap medans Anders klippte gräset...  Imorn hoppas jag på bättre bloggtid, men ja livar inget.. Vi håller nämligen på med hallen från ca 16- 00.30 på nätterna...


Kommentarer
Postat av: Evelina

åhhh goooo mat! onomnom

2011-08-04 @ 08:57:55
URL: http://evelinasjavlablogg.blogg.se/
Postat av: Erika(jyringen)

inte lätt att hinna med bloggen när man har fått en ny "bäbis"(nintendo) i huset :)

2011-08-04 @ 12:18:22
Postat av: Malin

Super fin blogg du har :)

2011-08-04 @ 14:45:47
URL: http://nightmarecandyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0