Nya regnkläder!

De bästa med att "glömma" plånboken i bilen är att maken betalar ;) hahaha

Jag har länge behövt nya regnkläder då jag inte orkar släpa mina blåa mellan hemmet och jobbet.. (Klart att jag använder regnkläder även hemma, jag har ju kund, och vill inte skylla på att de är dåligt väder)
Faktum är att jag älskar att vara ute i regn. Jag älskar att hoppa i vattenpölar med barnen och äger till och med en sydväst! De ni!
Iaf häromdagen var vi inne på Ö&B. Och där hade dom regnklader, jacka och byxor för 299 kr. Kanske inte superbilligt, men de är bra regnkläder. Inte sånna man svettas i. Inte heller sånna som går sönder efter 1 dags användning.
Jag hoppas dom funkar iaf!


Denna gång blev de svarta regnkläder...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0