Sommarens mest använda outfit?

De kan vara så att detta är min outfit för denna sommar... De känns som att jag inte har gjort annat än att fixat här hemma....

Idag är de min sista semester dag. Jag har ångest! Hej Ågren! Men vad ska man göra? Jag vet att så fort jag kommer tillbaka kommer de bli hur bra som helst! Jag ska dessutom på gå I Ur & Skur utbildningen, vilket jag längtar fantastiskt mycket till!
Jag pratade med en kollega idag, och de känns underbart att hon är tillbaka! Som jag har saknat henne! Vi kommer bli ett bra team hon och jag!

Nu ska jag springa ner och slänga in mer ved, sen ska vi ut med hunden, duscha och sedan smaska kräftor!

Observera pinuppan på fötterna ;)


Pssst... Ja ska göra en rad med tidsinställda inlägg ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0