Jag älskar mitt jobb!

Så var de ett tag sen som jag gjorde ett riktigt blogginlägg. Men vad gör de?

Jag fullkomligt älskar mitt jobb! Jag har världens bästa kollegor! Och barnen är fantastiska! OCH jag tror att de här kommer att bli en super termin! Vi kommer att ha en perfekt barngrupp! Jag känner de på mig och jag litar blint på min magkänsla!

Imorse började jag inte förrän 9. Och när väckarklockan ringde vid 7 så var jag helt säker på att de var lördag... Märkligt... Jag trodde också att jag var bakis. Jag drömde att jag och Anders hade varit på fotboll... Knas..

Så kan de vara!

Nu ska jag kolla klart på Sommar med Ernst! Jag ska även göra ett tidsinställt inlägg som kommer att publiceras senare eller imorn...
Där kommer jag iaf visa mina senaste loppisfynd :D

Btw!! Idag vann Anders 5 biljetter till Hoffmaestro! Hur kung! Han vann dom på Rix FM ;) 27/8 smäller de ;)



Kommentarer
Postat av: Therése

Ja Sandra, visst känns det bra! Hoppas bara att det också funkar med nästa veckas tillskott ;)...Men det känns kanon med vårt nuvarande gäng! Och med oss! ;) Ses i morrn, kram Therése

2011-08-18 @ 21:42:46
URL: http://mychoice-tess.blogspot.com/
Postat av: frida

Fin blogg!

Allt bra med dig? :)

2011-08-19 @ 10:24:57
URL: http://friidaar.blogg.se/
Postat av: Erika(jyringen)

så måste man säga GRATTIS! vad kul att du har ett jobb som du trivs så bra med :)

f*n missade ernst igår...men i förra prog. blev jag helt förälskad i vitrinskåpet han gjorde :)

2011-08-19 @ 11:44:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0