Dagens skörd och båtbilder

Idag när vi vaknade var de rätt mörkt ute.. De var nästan så regnet hängde i luften. Men de gjorde mej ingenting. Jag hängde ut kläder på vädring och satte sedan fart i tvättstugan. Jag hade förberett mej på att de skulle vara hur mycket tvätt som helst. Men som tur var så tvättade vi samma dag som vi åkte så de var inte alls mycket.
Men de blev iaf 4 maskiner.
Medans tvätten höll på drog jag och Anders upp päran. Lycka!
De blev en del och endel var ENORMA!! Jag har lagt en tesked breve för att man ska kunna se storleken på dom :)



Efter päraskörden så började vi blanda betong. Anders blandade men råkade ha en aning för mycket vatten i så de blev till att gjuta massa! De gick nämligen åt 1,5 säck med betong :D
Vi fick ett bauta big rabarberblav av Anders syster igår. De var närmare 1x1 m. Och de var vi ju tvugna att göra ett fågelbad av :D
Jag passade även på att göra några daggkåpablad och hostorblad. Jag passade även på att göra 3 ljusfat och 1 ljusbricka. Hoppas de blir bra :D Jag är superspänd på resultatet.
Anders fick äran att göra de stora rabarberbladet :D
Jag återkommer med reslutat ;)

Sen har vi inte gjort så mycket mer. Jag har påtat med blommorna och sen tog vi en powernap :) Efter de åkte vi in till Mariefred och käkade på Riddaren eller vad den heter. Jag spelade på maskinen och vann 300 kr :D
När vi kom hem började vi med hallen. Vi drog bort alla lister och började såga bort pizzavalvet. Men där dog batteriet så vi fortsätter imorn :)

Passar även på att bjuda på 2 bilder från våran underbara dag på sjön ;)


Jag fick köra båten :D Och medans jag gjorde de så satt dom andra där bak och slappade :D

Underbar dag! Vi åkte båt runt Frösön. Underbart!

Kommentarer
Postat av: CEZZii

Hej! :) vill du vara med i min "dagensblogg"-tävling med chansen till extra besökare? Skriv bara "jag är med" i det här inlägget (http://cezzii.blogg.se/2011/july/dagens-blogg-3-extra-vinnare.html) SPAM ÄR TILLÅTET.



Take care, LOVE CEZZii ♥

2011-08-01 @ 00:15:08
URL: http://cezzii.blogg.se/
Postat av: Åsa

Underbart att vara på sjön i denna värmen! AVIS

2011-08-01 @ 11:03:39
URL: http://asahoffman.blogg.se/
Postat av: Sophia

Fina bilder :)

2011-08-05 @ 11:31:42
URL: http://zoophias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0