De är ingen hemlighet....

img_3085 (MMS)

De är ingen hemlighet att jag gillar solglasögon :) att ha 4 st i bilen är lysande! Då är de bara att välja i vraka :) Nu är vi på väg hem. De blev ett snabbt stopp hos Anders syster i Kramfors. Men då de inte föll zina i smaken och hon blev superstressad av 1 hund o 3 katter valde vi nu att åka hem. Jag vill inte hem. Men de är ju ute heller nån hemlis. Säkert kommer de vara skitväder hemma och bara massa måsten som kommer. Jag vill inte ha massa måsten. Jag har haft nästan en helt magkatarrfri vecka och de har varit underbart. Nu har den börjat komma smygande igen.. Ogillas!


Kommentarer
Postat av: Anonym

DAGENS BLOGG MED ROLIGA REGLER!

Få chansen att ta del utav mina 800-1000 läsare.

Va gärna med :)



Kram

http://idas.myshowroom.se

2011-07-30 @ 18:25:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0