Finbesök och lavendelhjärta

Idag har mina föräldrars grannar varit här. Jag fick en rosenpelargon-stickling, en burk med olika fröer, torkadlavendel och ett tyghjärta. Hon hade inte hunnit klar med den, men tanken är att lavendeln tillsammans med stoppning ska ner i hjärtat.. :) Jag älskar lavendel och älskar att pyssla, så mej gör de ingenting att den inte var klar :D
Jag fick även en blompinne med ett tyghjärta! Så fint! Hon är så jäkla duktig på pyssel!


När dom hade åkt pep de till i min telefon. Jag fick meddelande från posten att jag hade ett paket o hämta på ICA i Gnesta. Så jag skickade ut hunden i hundgården och gav mej sen iväg.
Nu är hemtelefonerna installerade. Och HÖR O HÄPNA så är dom inte alls så fula som jag trodde dom skulle vara. 299 kr från netonnet, då kan man ju inte begära så mycket. Men dom var ju bättre än ja trodde :D



Snart ska jag börja med maten. Sen blir de mysa massor med min älsk när han kommer hem. För jag åker ju till Nynäs imorn och då kommer inte vi träffas på heeeeela dan... Men vi klara oss nog ändå ;)
Nu innan maten ska jag göra klart lavendelhjärtat :D

Kommentarer
Postat av: Ellen

Hej! Tänkte på dig när vi va på Ica maxi idag, de hade nämligen tre pelargoner för 100:-

;)

2011-07-21 @ 18:22:19
URL: http://Floruimus.blogspot.com
Postat av: Jouline

Sv: Tack så mycket, programmet heter ps photoscape som jag använder mig utav :)



Åhh så sött tyghjärtat var :)

2011-07-21 @ 23:17:46
URL: http://stylebyjouline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0