Jag ligger fortfarande kvar i sängen!

img_2921 (MMS)

Jag ligger fortfarande kvar i sängen. Jag känner inte alls för att gå upp igen. Så här är det. Strax innan 5 ringde Anders väckarklocka. Han vaknade inte men de gjorde jag. Jag väckte honom o då stängde han av klockan.. Eller han satte den på snooze. Men när den började ringa igen o han inte vaknade så vågade ja inte somna om. Jag skulle känna mej så skylldig om han försov sig. Ja blev piggare o piggare o tillslut bestämde ja mej för att gå upp och då lägga mej nere på soffan.. Sagt o gjort. Ja la mej på soffan o kunde inte somna. Tillslut somnade jag, men vaknade efter 20 minuter igen. Då solen stekte in i huset och de va svinvarmt! Då fick jag nog och gick upp o la mej här. Dock glömde ja ställa väckarklockan :s  Idag ska jag gjuta lite betonggrejer tror ja.. Om ja orkar o de inte är för varmt.. Annars ska ja kanske lägga mej ute i solen o njuta :)


Kommentarer
Postat av: Johanna

Vill du bli dagens blogg på vår blogg? Anmäl dig då här --> http://livelikeitsyourlastday.blogg.se/2011/july/dagens-blogg.html#comment :) Kram!

2011-07-20 @ 13:06:07
URL: http://livelikeitsyourlastday.blogg.se/
Postat av: Linn

Fin blogg!

Kika gärna in och delta i "veckans blogg-tävlingen".

Med att bara kommentera "jag är med" så har du ju chansen till några extra läsare hih! :-D

Kram

2011-07-20 @ 13:54:14
URL: http://linnhahne.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0