Kokta mördarsniglar

Igår efter att vi käkat thaimat så åkte vi hem och kolla på tv...
Usch jag blir banne mej gråtfärdig när jag hör om Norge.. De går inte ens att beskirva med ord hur hemskt de är.

Tillslut orkade vi inte titta mer..

Så istället gick vi ut och plockade mördarsniglar....

Dom ser ut som hundskitar.... Syrran har hur mycket som helst av dom. Medans vi inte har en enda ;)

Men dom är ju inte alltför lätta att bli av med... Men klipper man dom (ryser i hela kroppen) så dör dom på stubinen. Men usch vad vidrigt..
En snabb plågsamfri död för mördarsniglarna är om man häller kokande vatten på dom... Då dör dom på stubben.  Så sagt och gjort....

Skit äckligt! Dock nödvändigt :S

Innan jag åkte ut till syrran åkte jag förbi Nykvar för att hämta mitt paket från H&M :D Men de visar ja i ett annat inlägg ;)

Kommentarer
Postat av: Anita

Håller med om att det är jätte äckligt med mördarsniglar, häller man salt på dem så blir det bara en liten skumpöl på några sekuner.

2011-07-28 @ 13:44:22
URL: http://http://anitas.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0