Min nya bil är här och separationsångesten är tung!

Idag när vi var på väg till Vingåker så ringde min mobil. De var Anders.
Han frågade om ja fortfarande var hemma så ja kunde föra över pengar till honom. De var ja ju inte.
Jag frågade vad han skulle köpa. SNabbt svarade han ingenting.
Då kom jag på de. Bilen! Min nya bil!
Mycket riktigt!

När jag stod och lagade maten kom Anders hem och gav mej mina nya bilnycklar. Jga tittade ut genom fönstret och såg hon. Sivan. Min nya bil :)



Jag har redan provkört henne och hon funkar faktiskt utomordentligt bra. Dock är kopplingen ny så den känns lite trög. Men de släpper väl snart hoppas jag...

Nu är de jobbigaste... Jag måste sälja min bästa vän. Nää inte Anders och Zina såklart. Men nån som jag tillbringar mycket tid med och som jag bara älskar att trycka ner plattan i mattan och känna vi 2 är 1 :D haha ja prata såklart om min finfinfinfina bil. Min Blåa Raket ♥


Kommentarer
Postat av: Evelina

SV: Ja att folk sällan har tid är trist, alla jobbar så olika scheman och har tror de eller ej egna liv haha..

Men då får man ta några i taget :)



De är inte så att ni bara inte har hittat rätt spel för honom då ? ;)

2011-07-15 @ 08:19:39
URL: http://evelinasjavlablogg.blogg.se/
Postat av: Tess

Du måste ta hand om dig vännen... blir orolig å ja anser att du ska söka igen om de inte ger sig så de får göra en rejäl koll av ditt hjärta.



Ja har akrylnaglar. Håller bättre för mig. Å just nu är de tippar påsatta då mina egna inte va så bra just nu å långa... men sedan klipps ju tippen bort å förhoppningen är ju att vi ska kunna lägga alrylen på min egen nagel framöver. Nästa gång ska vi ha rosa tippar... ler.



Ja tiden kan ja ge en hund... men när de är så att jag jobbar och pendlar och maken studerar heltid å sedan kommer pendla till jobb finns inte tiden hunden behöver... vi är hemma för sällan. De är så ja menar. Inte rätt att en hund bara ska va ensam... så ja vi får ta de längre fram igen. Inte så länge sedan ja tog bort min golden.... han blev sjuk. Han fick ju va hos min mamma jättemycket för att inte va ensam å ja nej just nu får de vara bra med katter å möss här hemmaö. hade ja tiden å plats så skulle ja börja med fålgar igen.



2011-07-15 @ 08:53:48
URL: http://tess701.blogg.se/
Postat av: Fanny Sjölén

Fin blogg!



http://www.dn.se/kultur-noje/coca-cola-forbrukar-livsviktigt-dricksvatten



Läs artikeln. Coca-Cola-bolaget stjäl fattiga människors vatten och förorenar det lilla vatten som lämnas kvar. Hoppas att du sprider detta vidare och slutar att dricka drycker från Coca-Cola (Coca-Cola, Fanta, Bonaqua osv).



Tack! :)

2011-07-16 @ 22:06:00
URL: http://fannysjolen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0