Muskö loppis och systermys

När jag ändå håller på kan jag lika gärna göra ett till tidsinställt inlägg...

Jag var inte så smart idag. Jag glömde min iphoneladdare hemma hos syrran.. Och eftersom den dra jäkligt mycket med batteri så är ja batterilös.
Men eftersom vi skulle åka till Heron så tänkte ja att ja tar med mej min billaddare och laddar på vägen... När vi är på motorvägen kom jag på att jag hade glömt laddare kvar i min bil...
Attans!

Jag stängde av luren under bion för att spara så mycket ja kunde...

När vi kom till Heron City så gick vi och käkade på Amazon. Till förrätt tog vi varsin toastskagen och till huvudrätt tog vi varsin Casablanka. Vilket är pasta med oxfilé, färska champinjober, och vitlök i nån krämig sås.
Dock blev ja proppmätt på en gång. Jag skulle ha skippat förrätten som var rätt stor.. Så Anders käkade upp halva min mat :D
hihi..
Sen gick vi och bokade biljetter till Baksmällan 2. Och den var hur kul som helst! Jag garvade nästan hela tiden. Men roligast var nog bilderna till sluttexten :D haha

Jag tänkte passa på och visa vad jag införskaffade mej på loppisen idag (igår)


En, vad jag tycker skitfin!!! köksvåg!


En virkad filt..


En kokum skål


En spegel med lådor som jag funderar på att sätta dit en griffeltavla istället för spegeln.. Men ja vet inte än...

De var nog de...
Sen köpte även lite andra småsaker när jag var i nynäs... Bla detta

Jimmy Choo parfym, en knopp till pottskåpet, Yankee Candle doftkakor och ettiketter :D

Jag hade en helt fantastisk dag hos syster, och vi hade hela lördagen för oss själva. Dock sov jag inte alltför bra den natten. Jag hade nämligen Måns som sov med mej. Rikitgt mysigt, men ack så dåligt jag sov. Jag vaknade så fort han rörde sig. Vi delade dessutom på en 90 säng. Jag fick ligga och balansera på kanten hela natten... Men de var de värt!

Kommentarer
Postat av: Marie

Åh , det är så kul med loppisar... skulle vilja gå på fler än vad jag gör. Jättefina saker du har inhandlat och jag är lite avis ;)

2011-07-24 @ 15:26:07
URL: http://frkjohansson.blogspot.com
Postat av: Mikaela

Åh, jag ville också gå på Muskö loppis men var tyvärr uppbokad. Vad tyckte du? Är det något som är värt att besöka fler ggr?

2011-07-24 @ 16:24:13
URL: http://valkommenhemtilloss.blogg.se/
Postat av: Hanna

Åh, vilken härlig blogg du har! Älskar den lantliga och ljusa stilen!

2011-07-24 @ 17:32:53
URL: http://thewayofh.blogg.se/
Postat av: Viktkamp

Baksmällan är så sjukt roligt, både 1 och 2 =) Haha



Vilken fin köksvåg =) Helt underbar!!

2011-07-24 @ 19:31:11
URL: http://viktkamp.webblogg.se/
Postat av: Erika(jyringen)

ohhh vilka fina grejer..jag vill oxå på loppis!



sv.tycker att du kan bjuda mig på en resa :)



och vad duktig du var som klarade av att ta upp fisken helt själv :P(första inlägget)

2011-07-26 @ 21:38:40
URL: http://jyringen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0