Piss!

Åhh nu e ja så arg! Jag har suttid sen 11.30 och försökt att bränna en skiva! Hur svårt ska de vara? Grejen är att de skulle inte vara så svårt om allt funkade. Men skiten låser sig HELA tiden!
Nu har jag gett upp! Och de var väl på tiden....
Nån som vet nåt bra och lätt program att bränna musik i`? Tipsa mej gärna!
Idag har bara varit en göra-ingenting-dag. Riktigt tråkigt!
Imorn blir förmodligen en lika tråkig dag...

Anders ska hjälpa en vän med en bil idag, så han kommer inte komma hem förrän sent ikväll... :(

Jag skulle kunna gå ut och gjuta lite, men jag har ingen motivation till de så de blir de inget av med...
Nu funderar jag på om jag ska ta och kolla på en film... Svinalängorna eller Det nya landet :D haha den är ju sjukt bra :D



hahaha klockren :D

Kommentarer
Postat av: Viktkamp

det nya landet är så rolig :D älskar den!

2011-07-20 @ 17:29:33
URL: http://viktkamp.webblogg.se/
Postat av: Anna Katana

Hej!

Det var det verkligen. Allt är fint med mig, men har precis kommit tillbaks till jobbet efter semester så är lite seg. Hur är det sj?

Det nya landet är verkligen bra men Svinalängorna är inte fel den heller :D

2011-07-20 @ 18:37:15
URL: http://annakatana.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0