Nostalgi cornflakes

Tänkte slänga in en snabb resumé från helgen..

I fredags när jag slutat kom Ingela hit. Vi grillade och myste till 100. Vid 21.30 fick jag den geniala idén att vi skulle ta med oss några öl och gå runt sjön. Då med stopp vid sjön för picknicka.
Anders tog årets första dopp. Själv satt jag som den landkrabba jag är på en filt och tittade på.
De är så himla fint där nere!






Ölen fick stå på kylning...

På lördagen slappade vi vid poolen. Och när solen försvann försökte Ingela lära mej att göra inbakad fläta..

(den där har ingela gjort, dock tog ja ingen bild innan jag somnade med den)

De gick inge vidare tyvärr... Jag får öva på barnen imorn :)
Sen åkte Ingela hem... Trist som få! Vi gick ut med Zina och jag plockade då massa smultron. Igen.
Efter promenaden åkte vi in till Mariefred och käkade och handlade på konsum..


I just love my tracksuit!


Jag käkade en grekisksallad utan oliver men med avvokado =)

Jag köpte lördagsgodis... Tablettaskar :D Hur gott!


Jag köpte även cornflakes

i nostalgi förpackning ;D
 
Efter trippen till Mariefred åkte vi hem och kollade på film. O Hör o häpna så lyckades jag hålla mej vaken HELA filmen. O Då var den 2.45h. Den du!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0