Söndag igen

Så var de söndag igen! De är sjukt att helgerna går så fort!
Imorse vaknade vi en bit innan 6 av att de brakade loss av bara faan! De åskade och blrixtrade. Blixtrarna gjorde så att hela rummet lös upp. Åskan avtog aldrig utan hade ett konstant dån. Jag var livrädd! Jag kastade mej upp ur sängen för att dra ur modemet och Anders dator.
Sen tillbaka ner i sängen o då kom ja på att min dator inte var utdragen. Men då gick Anders ner och skulle dra ut den. Jag tyckte att de tog hiskeligt lång tid innan han kom och då brakade de till ordentligt. Jag skrek åt honom att skynda sig upp. Men då var han redan uppe :)
Efter måna vändningar lyckades vi somna om och vaknade inte förrän 11...

Då drog jag i gång och roade mej med att storstäda.. Inte så kul, men välbehövligt. De har ju varit mycket svalare idag så då passade ja på.
Anders röjde hundgården och lite sly.

Sen har vi grillat och käkat och nu ska vi kolla på film. Mer än så här blir de inte för idag....

Kommentarerna svarar och godkänner jag imorn. Hoppas ni alla haft en toppen bra helg!

Kommentarer
Postat av: Britt Inger

Stackare att du ska vara så rädd för åskan! En av mina systrar har samma problem, när hon var yngre så fick hon panikattacker i samband med just åska! Nu klarar hon det riktigt bra, kanske du ska gå på någon "terapi" för rädslor! Kram BI

2011-06-12 @ 20:21:40
Postat av: sofia

Fin blogg:)



Kolla gärna in min blogg och kommentera gärna:) Och få chansen att bli veckans/dagens blogg:)



Ha en bra dag

2011-06-12 @ 23:39:27
URL: http://soffiia.myshowroom.se
Postat av: :o

fin blogg

2011-06-13 @ 23:22:58
URL: http://hannamalqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0