Fredagen och lördagen i bilder

Igår blev de inget blogginlägg. Synd för er! HA!

I fredags åkte vi ut till Ösmo. Där skulle ätas sillunch, åka skrinda och fira lite midsommar. Jag, pojkarna och syrran åkte skrindan ner till Nibble.
 

Där dansade vi runt stången och sen kom Anders och hämtade oss.
Hemma hos mamma i pappa bytte jag om.
Sen var de dax för att bege sig 2 hus längre bort. Där fyllde nämligen Yvonne 50.
Där käkade vi RIKTIGT god mat!! De var så gott så jag var tvungen att ta 2 gånger.. Likaså med efterrätten, jordgubbar, grädde och glass :)

Folket drack, och jag knaprade alvedon. Jag mådde som pesten..


När klockan närmade sig 22.30 körde jag hem syrran. Ingela åkte med som sällis ♥

När vi kom till Mimers igen så hämtade jag upp en rätt onykter make.. Som tur var så somnade han när vi precis passerat småhästarna :)
Han mådde inte alltför bra igår.. Jag därremot mådde hur bra som helst :)
Igår gjorde vi inte många knop alls. Jag påtade i växthuset och senare åkte vi till Gnesta och handlade på Hemköp.
Sen hem, ut med Zina, käka tacos och så tittade vi på Änglagård- Tredje gången gillt. Jag tyckte faktiskt att den var helt ok.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0