Lista 1

En sak du ångrar: Hmm.. De skulle väl va att jag bytte jobb.. Men bara pga av att jag hade en trygghet där..
Humör just nu: Less & orolig
Favoritgodis: lakrits
Är det något du absolut inte äter: Kyckling
Kläder just nu: Mjukisbyxa o luffartröja
Musik just nu: Ingen, tvn är på.
Vad sa du senast: Ja det kan vi göra..
Favorit-hangout: Hemma
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: Hmm ingen aning
Sommarplaner: Bli frisk!! Och bli Fru Sjöberg =)
Fisk eller badkruka: Fisk bara ja kommer i vattnet =)
Saft eller alkohol: Saft
Längd och vikt: 170 & 50kg.
Hur många kuddar sover du med: 3
Favoritväder: Massa sol och värme
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: Anders, datan & mobil
Spelar du något instrument: nopp, men vill gärna lära mej o spela gitarr
Morgon- eller nattmänniska: Natt, då jag har svårt och sova....
Sparare eller slösare: Slösa
Vem är viktigast för dig: De som står mig nära, Anders & min familj
Bästa film: Hmm ingen aning
Tror på liv på andra planeter: Ja varför skulle de inte finnas... Nån liten bakterie finns de säkert
Kommer du ihåg din första kärlek: Nää faktiskt inte... Ska man de eller =/
Älskar du henne/honom fortfarande: Nej
Har du några homosexuella vänner: Ja
Tror du på mirakel: Ja, ven fast de aldrig hänt mej...
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Ja absolut!
Ser du dig själv som tolerant mot andra: Ja
Ser du på kärleken som ett misstag: Verkligen inte!!
Hur många barn vill du ha när du blir stor: Två
Bio eller promenad: Promenad tror ja... Ja har ju svårt o sitta still
Är du kittlig: Ja!
Snarkar du? Nej, ja e den ända i min familj som e snarkfri
Stjärntecken? Stenbock
Rädd för insekter? Myror & getingar & fästingar 
Äckligaste insekten: Fästingar
Största svaghet: Vet inte..
Det här är jag bra på: Att lyssna
Bästa bok: Oj massa.. Bla Isfolket, Gömda och Pojken som kallades DET
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja: Hmm de e ju jätte svår fråga... Så pass
Vad vill du jobba som? Jag vet faktiskt inte
Chips, morötter eller godis? Beror på vad jag är sugen på.
Pizza eller hamburgare? Hamburgare
Skriver du dagbok? Min blogg har blivit en del av min dagbok
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? Ja!
Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) Städat, Alltid
Gungar du på stolen? Nej.
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? Ja skulle vilja men kan inte pga min nacke & rygg
Vilken hand håller du gaffeln i? höger
Hur är din drömtjej/kille? Som min blivande man =)
Hur många syskon har du? 1 Storesyster.. Den bästa!
Vad är du mest rädd för? Massor av saker!
Är du rädd för blod? Nej
Saltar du på maten? Nopp
Gillar du att sjunga? Ja, men det låter inte bra.
Vilket gymnasieprogram går/gick du och varför? Hotell& Restaurang, för att ja inte kom in på nåt annat..
Anser du att du är stark? Näää verkligen inte!
Brukar du sola? Ja, men de va ett tag sen...
Vad gör du om du får hicka? Ja har aldrig hicka...
Använder du knark? Nej verkligen inte!
Kaffe, te eller inget? Både kaffe och te =)

2009-01-13 @ 18:35:21

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0