Lista 3

Sommar lista

1. Ditt favoritställe på sommaren?
Eftersom vi köpte vårat hus förra sommaren så säger jag hemma. Här kan jag göra precis vad jag vill. Men jag tror nog också att våran pool betyder mycket. Då ja vet att jag kan ta mej ett svalkande dopp precis närsomhelst.

2. Hur spenderar du hellst den perfekta sommardagen?
Med att göra absolut ingenting. Bara göra vad jag känner för. Ligga vid en strand är inte min grej, då jag blir för rastlös.

3. Vad lägger du hellst på grillen?
Fläskfilé och hallumi

4. Vad har du för planer för årets sommarlov/semester?
Inga planer alls, vilket känns underbart! Jag gillar o ta de som de kommer. Vet dock att vi ska åka uppåt men de är bara tors- sönd.

5. Dina bästa sommarfärger?
Korall, vitt, turkost och rosa

6. Nämn några saker du tycker är typiskt svenskt på sommaren:
Färskpotatis! Fiska och sommarknän.

7. Bästa sommarminnet från barndomen?
De måste nog vara när Ingela åkte med oss till stugan en sommar, vi lekte, fiskade och "lånade" en båt :)

8. Havet, sjön eller poolen?
Poolen! Jag hatar och bada i sjöar, då man aldrig vet vad som finns i vattnet, habet likaså + att de oftast är svin kallt.

9. Vad väljer du i glassbaren?
Jag är absolut ingen glassmänniska. Men ska de va så ska de vara isglass 

10. Vart går din drömsemester?
Min drömresa har varit Irland ända sen ja va liten. Och de måste jag nog säga att det fortfarande är.

2010-06-13 @ 19:14:09

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0