Lite av en turdag ;)

Idag borde jag ha köpt mig en lott. Med säkerhet hade jag vunnit storkovan ;)
De är nämligen så att jag har haft lite av en turdag :)

Den ena turgrejen är att min chef ringde mej idag, och gav mej förlängt på jobbet... Min kollega hade mailat henne tidigare på morgonen och berättat att jag skulle på anställningsintervju senare under dagen. Hon fick nog lite eld i baken ;)
Hon ville inte att jag skulle tacka ja om de blev aktuellt. Hon ville heller inte önska mej lycka till :D haha hon är rätt rolig min chef :D

Som skrivet ovanför var jag ju även på anställningsintervju idag..... VILKET STÄLLE!! Jag är helt lost, och ville kanppt åka därifrån... Det verkar SÅ BRA!

När jag kom hem planterade jag om mina röda och gula paprikor och mina chilisar som slutat växa... Jag tror att näringen har tagit slut i deras jord... (Kan den de?)
Nu är de mesta om planterat iaf. Underbart!

Nu ska jag kika in på arbetsförmedlingen och se vad som erbjuds där ;)


 
                        


Kommentarer
Postat av: tess

Ja visst e den underbar??? de finns fler sorter av tulpanen så ja hoppas hitta några imorgon.



Ja har inte orkarat kollat ännu... helt slut just nu....



Va jobbar du med å va va de för jobb du va på anställningsintervju på? Så får du jobb där så tackar du ta?? Eller.....



Klart du ska vara stolt....

2011-05-19 @ 19:11:08
URL: http://tess701.blogg.se/
Postat av: neli

hello bruden =D

va länge sen det var.. hur är allt med dig? =) hoppas bra =)

2011-05-26 @ 01:05:06
URL: http://iamsofashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0