Möblerad gillestuga

Möblerad gillestuga

Jag fick en förfrågan efter hur gillestugan blev med möblering.

Så jag gick ner och tog lite bilder... Dock använd de rummet rätt flitigt som förråd för tillfället. Men man kan ju ana sig hur de ser ut ;)


2 st 90 sängar. Egentligen ska sängen närmast också stå mot väggen. Men när min syster med barn var här i somras, så buntade jag ihop sängbenen, och de har inte blivit borttaget sen dess :D


Baslådan och kattmaten ska egentligen inte heller stå där, men tills vi har hittat en bättre plats, så duger de bra :D
Handdukken vid fönstret är för tillfället istället för rullgardin :D


Dörren ut ska vi förmodligen stänga igen. Där försvinner rejält med värme ut. Därav isoleringen :D
Och anledningen till att de fattas en bit från hörnet är för att vi behövde de för att isolera ytterdörren ;)

Nu blev de ingen helhetsbild, då de ligger ett stort poolskydd mitt på golvet. (de som skymtar i de vänstra hörnet)

Men man kan nog ändå tänka sig hur de ser ut :)

2010-11-16 @ 20:04:49


Kommentarer
Postat av: tess

Detta med tegelvägg har jag velat ha tidigare... så det kanske kommer någon gång framöver.... de är sååå snyggt.

2011-05-11 @ 20:04:33
URL: http://tess701.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0