Ny blogg här... och ny zipperall

Okej!
Då är jag nästan helt klar med den här nya bloggen. Tidigare har jag ju haft denna blogg . Jag måste erkänna att de känns väldigt sorgligt att bara bryta upp med min gamla blogg. Jag har ju haft den sen i maj 2006! Då var de inte alls många som bloggade. Många visste inte ens vad en blogg var.
Men jag kommer att ha kvar den gamla bloggen, då jag har massa bilder, minnen och hundratals inlägg som jag vill spara.

En del av dom gamla inläggen har jag även kopierat in i den här bloggen. Men de ligger under renovering och inrednings kategorierna.

Jag hoppas att mina gamla följeslagare kommer att följa med mej hit. Dock känns de lite småsorgligt att lämna min gamla header, som jag för övrigt älskade ;) (Jag VET att många inte förstår ironin i den, vilket gör den ännu roligare)
Men nu var de dax för en förändring... Jag har länge velat byta, men haft den enorma seperationsångesten för de. Ja jag vet att de bara är en blogg. Men de är en blogg jag skrivit minst 1 inlägg per dag i..

Nog tjatat om den.

Idag blev jag förvandlad till en teletubbie :) Jag fick nämligen hem min ziperall! Jag kan inte annat än att säga att jag älskar den :D


Kommentarer
Postat av: Erika(jyringen)

hittade hit :)spännande med ny blogg :)

sv.som du säkert redan läst så är hjärnan hittad :)

och synd att du dog...det var ju liksom int meningen :P

och tack för blogginlägget i min blogg :P

2011-05-03 @ 21:13:45
URL: http://jyringen.blogg.se/
Postat av: Miss0 - mitt liv i Oslo

Så kul att ni i Sverige har blivit frälsta med onepieces :) Vi har haft dem i Norge i två år nu så kul att Norge är före för en gångs skull ;)



Allt bra annars då?

2011-05-05 @ 14:15:46
URL: http://www.miss0.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0