Till Er som har ett hjärta och empati!

Jag följer en blogg där en kvinna står med händerna bakbundna och en pistol mot huvudet.

Jag citerar en bit från ett av hennes inlägg.


"Som jag har skrivit om de senaste dagarna, så har jag blivit TVINGAD att skriva på ett amerikanskt pass så min dotter kan åka med sin far till Usa under sommaren.

Detta TROTS att det finns stora risker att de aldrig kommer tillbaka.

Riskerna, som jag anser, är följande:

Under Naomis första levnadsår, så fanns inte pappan med i bilden över huvud taget.
Ända sedan han flyttade till Sverige för 8 år sedan, så har han inte haft ett enda ordentligt jobb, han har inte lärt sig svenska, han har knappt några vänner, han har ingen familj (förutom Naomi), och han bor i en liten tvåa inne i stan där vår Naomi varken har eget rum eller egen säng (!)

Han säger själv, att han har ett jobb i Usa, han har nyss köpt sig ett hus där (!) han har hela sin familj där, och han lovar henne att hon ska få en egen häst när de kommer dit. (Varför köpa en häst om man bara ska vara där 5 veckor?)
Han säger också att det enda som håller honom i Sverige är hans dotter.

VARFÖR SKULLE HAN DÅ VILJA KOMMA TILLBAKA??? "

Jag vill att ni läsare som har lite hjärta och empati i kroppen går in och skriver på hennes namninsamling som hon har startat. Där kan ni även läsa mer.

Kommentarer
Postat av: Sasha

Jag läser hennes blogg också, så hemskt det där!



Snyggt det blev med fönsterspegeln i vardagsrummet :)



sv; Jag jobbar lite extra i receptionen där :)

2011-05-06 @ 20:04:44
URL: http://sashas.se
Postat av: veronica johansson

Tack för din super fina kommentar :)

Ha en super fin kväll :)

Kram från Veronica

2011-05-06 @ 22:31:24
URL: http://blogg.mama.nu/wavva/
Postat av: Jouline

Hej! men oj så fin din blogg är :) me like!! jag ska själv ändra min design snart. Hade tänkt ändra den för ca 2 månader sedan men har jobbat så mycket och bara inte orkat tänka ut hur jag vill ha den, men den ska iallafall gå i lite lantlig stil :)



Sängen kommer du få se när jag blivit klar med själva inredningen i vårat sovrum, känns så tråkigt att visa sängen då jag inte ens fått upp gardiner i fönstret och även lite andra saker. Men det kommer som sagt att komma bilder :) och sängen är helt sjukt fin men också väldigt stor. Frågan är om jag ens får plats med hela sängen på ett kort^^ sängen är så stor och vårat sovrum är ganska så litet^^

Kram!

2011-05-06 @ 22:57:25
URL: http://stylebyjouline.blogg.se/
Postat av: Åsa

Tack snälla fina du! Blir otroligt rörd av alla som bryr sig och stöttar. Kärlek <3 <3

2011-05-07 @ 22:06:19
URL: http://asahoffman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0