I mitt paket från Buzzador

Ni som har hängt med från min gamla blogg kanske kommer ihåg att jag fick ett paket från buzzador för ett tag sen...

Jag är ju en buzzadorare för er som missat de ;) Måste säga att de är himla roligt att vara de. Pröva på gratisgrejer... Gratis är ju bäst ;)

De här var iaf vad som fanns i paketet


En del gissade rätt :D

Och vad passar bättre än tandkräm för en sån godisälskare som mej ;)

Nu tänkte jag skriva lite vad jag tycker om den.
Jag älskar den! Den kanske inte ger så mycket vitare tänder? Men en aning skillnad blir de väl iaf. Dessutom funkar den mot ilningar! Perfa!
Dock använde jag inte tandborsten.. Den fick Anders, men jag tror att han är nöjd med den.. Den är alldeles för stor för min mun. Jag använder ju barn eller junior tandborstar :D
Sån är jag!

Kommentarer
Postat av: Anna Katana

Aa man måste ju det :)



Har faktiskt haft den tandkrämen en gång och tyckte den var helt ok.

2011-05-12 @ 19:58:55
URL: http://annakatana.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0