Gårdagens inlägg!- nyttigt mellis!

img_5497 (MMS)

Gårdagens inlägg!- nyttigt mellis! Idag hände något som inte har hört till vanligheten på onsdagar.  Jag kom därifrån min sluttid!! Wow! Så nu är ja hemma. Ska slänga i lite färg i håret är tanken, men ja behövde lite mellis i mig så ja gjorde mej en nyttig smothie typ. Varje dag den här veckan har jag druckit sån mellan frukost och lunch. Då tas tydligen vitaminerna och näringen upp bättre. De som är i den är ruccola, frysta bär, (jag har haft jordgubbar men prövade nu hallon) vatten och 1 frukt. Jag ha haft banan. Den bara mixa allt. Helst ska man väl ha en blender, men de spelar ingen roll.  Måste säga att hallon var en ny favorit!  Nu ska ja dricka upp den, sen slänga i färgen, 16.20 ska ja va hos veterinären i åkers o vaccinera killarna o efter de lämna katterna o plocka upp matteböckerna och sen sjappa till skolan i Gnesta och bli rådfrågad om ja ska hoppa av eller inte.  Juste tvätten ska också hinnas med! Måste sätta fart! Nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0