Mina killar

Herregud vad mina killar lever rövare! Jag Har gett dom nya smeknamn. Pest och kolera..
Dom är värre än terror Tommy och dom härjar värre än någonsin. Igår orkade ja inte mer då jag var tröttare än döden. Så faktiskt stängde jag in dom på toan. Men efter 5 minuter blev de tomt och trist så då gick jag och öppna åt dom...
Dom har blivit enorma! Jag ska byta deras mat. Dom har kitten nu, men jag ska byta till grows. Kitten innehåller för mycket fett. Och de är inte de dom behöver nu..
Dom äter allt som kommer i deras väg. Zinas mat som blommorna..

MEN trots att ja gnäller och klagar på dom så älskar jag dom och skulle inte kunna tänka mej en dag utan dom 

Idg blev jag förövrigt väckt med frukost på sängen.. Jag har världens bästa man.
Nu ska vi ut och hösta på tomten :)


Kommentarer
Postat av: sara

Fin blogg ! :) vad ska du göra idag ?

2011-11-05 @ 11:39:58
URL: http://thediaryofsara.blogg.se/
Postat av: Maria

Men katter är ju ändå underbara trots att man ibland kan bli trött på dem :D



svar: förstår vad du menar. Själv har jag mina fula plastkassar innanför dörren, folk får ju verkligen en bra bild av mitt hem genast de kikar in genom ytterdörren :S

2011-11-22 @ 08:46:31
URL: http://marvelicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0