Movitz, Vegas och ny dörr!

Vegas är ju för söt! De är ingen tvekan om vart maten står.
De första han gör när han vaknar är att först väcka mej genom att flytta på kompostgallret (han är smart den rackaren) hoppa upp i sängen och härja med mina fötter.
När han har fått upp mig och kg har fått på mig kläder så springer båda två raka vägen ner i köket och sätter sig utanför matskåpet...
Sötaste!

Igår när jag kom hem från jobbet hade Anders bytt dörr på hundgården. Superbra! Nu kommer inte järnen slösasut!
I sommar ska vi måla om hundgården och lekstugan. Då ska även dörren få vitfärg :)
När ja kom in sen la jag mig på soffan i vanlig ordning. Jag somnade och vaknade när Anders kom efter ca 40 minuter.
Så åkte vi och handlade. Sen hem, ut med zina och sen laga mat. Lövbiff, pommes, vitlökssmör/beasås och en stor fetaostsallad. Hur jäkla gott som helst!!
Sen somnade jag 2 timmar i soffan. När jag vaknade gick jag upp och la mig för natten.
Men jag orkade kolla klart på what happens in vegas. Men sen, strax efter 00 somnade jag som en klubbad säl, och vaknade inte förrän 9.00.
Skönt!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Fin blogg!

Kram <3

2011-11-20 @ 15:44:35
URL: http://hhannaag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0