4 år av kärlek och bloggpremiär!

Igår firade jag och min andra hälft 4 år tillsammans. 4 år. De är ju ingenting. De känns som 100 år ungefär. Vi har visserligen hunnit med en del saker under dessa 4 år...gift oss och köpt hus bla.
Jag frågade om han vill äta middag med mig inne i Mariefred. De ville han. Så vi åkte dit.
Till förrätt käkade vi toastskagen. Jag tyckte den smakade bara bajs.  Massa peppar och mycket lök? But why?
Till huvudrätt käkade jag en mörbit och Anders en winersnitzel.
Sen åkte vi och tankade och öpte 2 filmer. och när vi kom hem kröp vi upp i soffan HELA familjen och mös.
De kan vara så att vi behöver en större soffa ;)


En aning trångt, men de va mysigt :D

Idag gör jag btw debut med att blogga från min nya fina rosa mini. I love it! Dock är de en aning irriterande att jag har så mycket annat på den andra datorn. (tex adresser till olika sidor) som jag saknar här. Men jag orkar inte starta den andra datorn för att fixa de :S



Nu ska jag ta och mysa med djuren i väntan på att Anders kommer hem med mat... Jag undrar vad de blir för mat...

Kommentarer
Postat av: Frida Bladh Rydén.

Hejsan!

Sugen på en ny design/header? kika gärna in på: http://fridabladhryden.blogg.se/2011/august/ang-design.html#comment

puss

2011-10-28 @ 13:26:09
URL: http://fridabladhryden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0