Fredag då!

Äntligen äntligen äntligen är de fredag! I love it!
Jag sitter nu o öser i mej kaffe. Jag blev inringd från jobbet. Dom ville att ja skulle komma in tidigare då våran vikarie tydligen hade ringt sig sjuk. Så jäkla typiskt! De finns inga andra vikarier heller för dom är fullbokade. De är så dumt att de är dokumentationsutbildning för förskollärarna samtidigt. FEL av mej. De var uppdelat på 2 dagar..
Jag som stänger idag har verkligen ingen lust att åka in tidigare. Men nu är de som de är. Dessutom blir de inte så mycket tidigare heller.
Nu måste ja ut o starta bilen. Den är alldeles isig..

Juste min nyaste rabatt uppe vid lekstugan blommar för fullt :)
Vackert!


Kommentarer
Postat av: jessica

ja, så är det nog. :)

2011-10-14 @ 15:07:02
URL: http://jessicahagstrom.blogg.se/
Postat av: dalkullan

Verkligen vackert :)

2011-10-15 @ 19:31:07
URL: http://dalarum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0