Kärleka lite

GÅRDAGENS INLÄGG!

Jag och min andra hälft är nu på väg till Strängnäs.
Vi ska äta middag på en Kina restaurang och efter de ska vi gå på bio. Vi ska se jägarna 2.
Jag har hört att den ska va rätt ok.
Jag inviger iaf mina nya skor! Dom är alldeles för snygga för att bara stå hemma i glänsa. Så dom åkte på nu. Jag som är en äkta conversetjej har nu skor med skaplig klack, så ja får se hur länge ja pallar... Dumt av mej att inte slänga in mina converse i bilen...

Vad gör ni en lördagskväll som denna?


Kommentarer
Postat av: Fanny Sjölén

Snygga skor! Blev kär i din vovve och dina katter också ;)

2011-10-05 @ 17:19:23
URL: http://fannysjolen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0