Pumpa och rensad klädkammare :D

Wow vilken effektiv dag!

Vi har storstädat här hemma. Rensat och sorterat. Jag var så taggad så efter maten började jag med klädkammaren. Anders och jag har ju delat på den förut. Okej jag har haft 75% och Anders har haft 25%. Men idag fick jag 100 % Anders flyttade ner sina kläder i en enkel garderob på nedreplan så nu får jag plats med nästan allt... De är tur att de alltid är lite kläder i smutskorgarna :)
Men ack så bra de blev och oj vad kläder jag hade som jag inte ens visste att jag hade... De mesta av de jag sorterade ut hade fortfarande prislapparna på sig...
Jag ska ner till klädförmedlingen och lämna de mesta. Jag skickade mina 2 Sexy By Sweden dressar, en rosa och en svart. Men dom funderar jag på att sälja på tradera... Jag får se om jag orkar...

Som en tornardo har dragit in.... Jag sorterade även bort sommarkläderna.

Men sen blev de andra bullar :D

Ordning och reda...


Var sak på sin plats :D

Och de här rensades ur :D


DUKTIGA JAG!

Jag har även hunnit med att göra en pumpa :D Den blev jätte fin och lyser nu finfint ute på tomten. Vi har haft 9 st bus eller godis barn här. Mysigt!
Zina tyckte inte de var lika mysigt.. Hon morrade och fick en ragg som var lika hög som hon ungefär...
'

Nu sitter jag vid datorn och Anders kollar på paranormal activity 2 och jag kan ju inte låta bli att titta lite samtidigt som jag får svettningar och hjärtklappningar...
USCH! Jag HATAR skräckisar!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej, vad fin blogg du har! Ska vi följa varandra via bloglovin?

Ha en bra kväll, kram!:)

2011-10-29 @ 22:51:58
URL: http://eviiih.devote.se
Postat av: mahdis

jag älskar din header<3

2011-10-30 @ 08:43:10
URL: http://howtolove.bloggplatsen.se
Postat av: Linnea

söt pumpa :)

2011-10-31 @ 15:25:09
URL: http://girlinthewood.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0