Härligt! Nu funkar det!!

Yes!! Nu äntligen funkar appen! De enda jag behövde göra var att uppdatera telefonen :) De va ju lixom inte gjort sen förra sommaren 
Men nu är de gjort och nu funkar det!

Jag hoppas att denna app kommer resultera i billigare telefonräkningar 

Idag har varit en bra dag på jobbet! Vi har haft fotografering vilket kändes ok tills dess ja fick veta att man var tvungen att ta enskilda bilder även som vuxen!!
Herregud!
Klockan 15 hoppade ja in i dokumentationsrummet och hade planering. Jag kände mej grymt effektiv, men önskar att planeringen kunde vara ett par timmar till! Nu hade ja 2 timmar och man hinner nästan precis komma igång med de man ska göra så är timmarna slut. Jag hann iaf med att göra 14 dokumentationer. En som ja tyckte blev klockren :)

Igår fick min kollega och ex-kollega ca 4-5 kg svamp av mej.
Som tack för de fick ja 2 påsar gott & blandat och 2 chokladkakor :)
De hade ja absolut inte behövt!! Jag tycker ju bara att de är roligt att plocka svamp!
Om ett par dagar får mina kollegor förmodligen ett nytt lass :)
De är sjukt mycket svamp ute!
Nu ska vi laga mat!


Kommentarer
Postat av: Rickard kilbro

Var jätte gärna med och tävla i min blogg och ha chansen att vinna ett valfritt ihpone skal värt 500kr från iphoneskal.se :)

2011-09-27 @ 19:11:25
URL: http://scenbloggen.com/kilbros/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0