Kattjakt



Herregud vilken slapptask är idag! Jag gick upp för 20 minuter sen! Dock vaknade jag redan vid halv 10. DÅ av världens mardröm :S Jag hatar mardrömmar!
Zina hoppade upp i sängen också. Ja jag vet, hon får inte de, men de va ju så mysigt...

Nu sitter jag och njuter av "morgenens" första kaffe.
Jag är på jakt efter 2 kattpojkar. Vi ska nämligen utöka familjen med 2 små kattpojkar. Är tanken. Min tanke. Anders har såklart godkänt de :)
Jag hittade 2 igår som var to die for! Men dom var redan sålda :(
Egentligen skulle man väl ta ifårn katthemmet. Men då krävs de tålamod. Där krävs ju värsta proceduren med hembesök o allt där till. De orkar inte ja med... Jag vill ha hem katta nu :D
Hittade flera som är utlagda idag i Nynäs... Men ja vet inte.. De är ju inte så fasligt långt bort. Dessutom kan man ju passa på att hälsa på familjen i sådana fall :)

Nu ska ja fortsätta med mitt kaffe. Jag ska även se vart Zina tog vägen.. Hon smet nämligen upp för trappan och jag har mina aningar att hon hoppa upp i sängen... INTE OK!

Kommentarer
Postat av: Rickard kilbro

Bra blogg ! :)

2011-09-22 @ 15:35:17
URL: http://scenbloggen.com/kilbros/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0