Så här ligger de till..



Som ni märker har de inte varit överaktivt här på bloggen.
Anledningen till de är att jag inte haft lust..

Hur mycket ska man egentligen skriva om i en blogg? Vissa dagar önskar jag att jag hade en hemlig, som ingen kom åt. Där tankar bara kunde flöda fritt.
Vart går gränsen på privat och personligt? Vad är skillnaden? Är det nån skillnad?
Måste man säga B om man redan sagt A?

Inte här, inte i min blogg. Jag skriver vad JAG vill, hur detaljerat jag vill. Inte vad ni vill veta. Skriver ja A behöver jag inte skriva B.

Enkelt.

Så här ligger de till.
I torsdags åkte jag in till Nyköpings Lassarett och gjorde en titthålsoperation. Inget farligt och hastigt. Jag visste mycket väl om den.
Mer än så tänker ja inte säga.


Ni som vet är ni som ska/ bör veta. Ni andra får väl gilla läget eller fortsätta vara nyfikna :)

Iaf. Den här operationen blev inte alls som jag tänkte mej.
Tanken var att jag skulle vara tillbaka på jobbet redan på måndagen. Men så blev de inte. Jag har fruktansvärt ont, och jag är livrädd att nåt barn på jobbet ska komma åt.
Bara att dragkedjan nuddar, så skriker jag högt. Man har ju så konstig känsla i naveln.. Och nu när dom har gått in i den... Aaa usch tänk er själva... :S
Jag har iaf blivit sjukskriven resten av veckan. Det är fruktansvärt långtråkigt. Jag kan knappt skratta, hosta, nysa, eller resa mej upp för hastigt.

Eftersom jag har så ont, så kan jag knappt gå med Zina. Jag släpper ut henne med flexikopplet så får hon yra omkring. Jag är livrädd att hon ska göra nåt drastisk skutt så ja rycks med.. Hitills har de bara skett 1 gång.
Imorse tog vi oss upp i skogen. Dra mej baklänges vad svamp det är!

Anders var ute och rastade mej häromdagen. För nån vecka sen hittade vi ett nytt svampställe. En helt fantastisk plats. De var helt slätt, ingen som helst terräng. Vi åkte dit och plockade svamp. Jag hade mina galonbyxor på mej så jag kunde sitta ner. (Att resa soh och böja sig ner är låååångt ifrån skönt)
Vi var ute nästan 1 h och kom hem med allt detta :D


När vi sedan satt i bilen påväg hem hade de börjat skymma. Vattnet låg spegelblankt och de var såå fint!


Nu ska jag fortsätta kolla på filmen.. Fy sicket trist väder de är. Men jag har bullrat upp med tända ljus :D

Kommentarer
Postat av: Erika(jyringen)

tycker att jag är en av dom som bör veta :D

men gissar på att erat hus snart ska fyllas av gälla skrik dagen å natten lång.. :P

2011-09-21 @ 13:26:55
Postat av: sofialejon

Dagens Question, - har vi rätt till tårar, eller är det bara för fånar?



Jag startade denna kategori på min blogg, just för att sparka er alla läsare i baken så att ni ser till att hjälpa varandra, dela med er av era kunskaper och inte hålla de inlåsta och tro att ni är bättre för det.

Dela med er och hjälp folk, var inte själviska.



Denna grej är kanske inte värsta grejen, men det är en start och någonting i alla fall! En början på någonting gott hoppas jag på.

Bästa svar får en länkning.



http://simpleeheart.blogg.se/2011/september/dagens-question-har-vi-ratt-till-tarar-el.html#comment



mvh Lejon!

2011-09-21 @ 15:28:39
URL: http://simpleeheart.blogg.se/
Postat av: Sophy - Mamma till Ozzy.

ajdå, hoppas inte det är något allvarligt :S



svar: Tack, dom är från Din Sko :)

2011-09-21 @ 16:45:24
URL: http://minbebis.com/blogg/sophys/
Postat av: Vinterhagen

Lite nyfiken blir jag allt, men jag hoppas att du mår bra och att operationen gick bra, det är såklart det viktigaste!

Kram!

2011-09-21 @ 16:47:35
URL: http://vinterhagen.blogg.se/
Postat av: Cilla

Jag har gjort titthål på samma ställe och jag kunde inte röra mig knappt på en vecka. Trodde jag kunde gå till jobbet men,näpp!

2011-09-24 @ 17:40:55
URL: http://cillapilla.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0