Idag har ja gjort de jag är bäst på- shoppa!

En underbar helg börjar nu glida mot sitt slut. Känns sådär. Jag  har fått världens huvudvärk, som gav med sig för ett tag sen, men som nu har återkommit :( Känns som början till migrän... Kul... NOT!

Igår kom Mr J till oss. Vi grillade, käkade och drog sedan iväg till skogen och plocka svamp. Vi hittade faktiskt en heldel...
När de började skymma åkte vi hem. Vi satt ute under äppelträdet, Anders drack en öl och jag och Jonas delade en flaska vin. Eller delade och delade... Jag tog 1 glas...
När klockan blev 21, var de dax att inta soffan för CSI maraton. 21-06.... Men vid 0000 hade Jonas somnat till och jag kunde knappt hålla ögonen öppna, så då blev de sängen. Anders fortsatte kolla i sovrummet till klockan 03.00. Då kastade han in handduken.. Bra kämpat!

Idag gick vi inte upp förrän 8.30. Då käkade vi frukost och planerade dagen. Vi hade ingen aning om vad vi skulle göra. Jonas skulle hämta Jimmy kl 14 i bromma. De va de enda vi visste. Jag tyckte att vi skulle ha med oss en röd matta och rulla ut. Så blev de inte.
Vi åkte till Skärholmen Centrum och shoppade för fulla muggar. Lovely!

De här handlade jag...

Underbara stövletter på Bianco. 650 kr. Dock kom jag inte undean så billigt... Då jag har enormt djupa hålfötter? Så blev de även inlägg... Så de blev 1020 kr för dessa...


En väl passande tischa ;) hahaha och ett par (till) lackleggins.. Från Gina Tricot


3 koftor från Nwe Yorker


1 singoallatopp och 1 annan topp samt en klänning från Vero Moda.. Där hittade jag även en underbart kofta typ. Som jag ångrar lite nu att ja aldrig köpte.....

De va de :D

Efter skärholmen sjappade vi till Bromma Flygplats och hämta Jimmy. Eftre de sjappa vi vidare till IKEA, där vi fikade :D Sen hem igen :D
Den här helgen har bjudut på massa skratt! Nu ekar en tom plånbok och enorm huvudvärk....

Juste, igår flängde vi runt på loppisar... Dock hittade jag endast 1 sak. Men den är så sjukt fin så de räckte med den ;)

Kommentarer
Postat av: Ylva

Härligt med en shoppingdag! :) Är också lite sugen på "Queen of everything"-tröjan... men har köpstopp nu, så får lov att hålla mig haha :)

2011-09-04 @ 20:00:25
URL: http://ylvwes.blogspot.com
Postat av: Martina

Asken var verkligen jättefin.

Tack för tips om lackleggings. Bor ju i närheten av Skärholmen så nu vet jag vart jag ska leta :-)

2011-09-04 @ 22:41:07
URL: http://ytterligare.blogspot.com
Postat av: Evelina

Nice shopping !

Galet fina skor.



SV: hehe ja visst är de snygg ;) hoppas du får en fin dag

2011-09-05 @ 07:49:59
URL: http://evelinasjavlablogg.blogg.se/
Postat av: sabina

underbart att shoppa :D haha!

2011-09-05 @ 09:43:40
URL: http://sabinamalmberg.blogspot.com
Postat av: ohelli.se

Härligt med shopping :) Skorna var riktigt snygga! Jag undrar vart du köpt den stora vita ljustaken samt tidningslådan som du har i headerna? Haha, jag har glömt ort va de två heter, är lite trött.. haha

2011-09-15 @ 21:29:43
URL: http://ohelli.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0