Dagen idag

Oj jag har bloggat massor redan. Jag har gjort några tidsinställda inlägg :) Hoppas de bara fungerar och kommer upp som de ska...
Inlägget innan om lussebullarna skulle vara tidsinställt, men de blev nåt vajsing så de kom upp nu ändå...

Här hemma görs de inte många knop. Jag är fortfarande helt slut i både kropp och själ efter trippen till Ullared.


Jag har istället bänkat mej i soffan med fötterna i högläge och lyssnar på min (bebis) nya skiva :) Hujedamej heter den. Jag verkligen älskar Astrid Lindgrens filmernar och likaså musiken till.

Jag har förövrigt ringt veterinären. Igen. Killarnas öronmärkning syns inte för 5 öre, så nästa onsdag ska vi dit och antingen ska de få ny märkning eller bli chippade..
Gör jag chippning så får jag de för halva priset. Och de är ju toppen! Dock OM de skulle bli påkörda så syns inte de. Och då kan folk bara strunda i de... Därför e öronmärkning bättre på så vis. Då syns de att de är någon som äger de...
Mina älskade killar. Dom (speciellt Vegas) avskyr att åka bil....


En annan sak jag verkligen skulle behöva göra är ett besök till Hedlandet. Men jag har verkligen ingen lust eller ork för de.
Men nu när köket har blivit så sjukt fint så skulle de verkligen behövas nya gardiner...
Jag skulle också behöva plantera om mina växter.. Dock är de så sjukt tråkigt. Och dessutom är solen försvunnen.. Men ja får se vad jag gör..
Egentligen så skulle jag på massage idag. Men jag ringde och avbokade den igår. Jag kände verkligen inte för att sitta i en bil.
Som de känns nu kommer jag aldrig mer vilja åka bil...

Anders hade drömt, natten till igår att de var dax att föda. Han drömde att han aldrig kom till jobbet för vi var tvungen att åka in till förlossningen..
Tur att de inte blev så. Jag är nog inte redo än. Dessutom har vi ju inte ens börjat med Lillemans rum.

Kommentarer
Postat av: En chic mammas bekännelser

Roligt att du är med, vinnarna preseneras ikväll :)

2012-04-25 @ 12:26:09
URL: http://frureinhold.se
Postat av: MAMMAN SOM KÄMPAR FÖR LIVET

Ville gratulera till er graviditet! :) Hoppas slutet går bra nu! Kram

2012-04-25 @ 12:36:30
URL: http://overleva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0