Lantligt sommarkök ;)

Idag har varit en ok dag. Den har inte gått i många knop.Men jag har peppar peppar inte haft nån huvudvärk. Dock har jag varit dödenstrött!
De är precis som i början av graviditeten när jag somnade hur och närsom. Jag kunde lixom inte kontrollera tröttheten alls.

Igår hade vi ställt klockan på 8 för att vara på IKEA när de öppnade imorse...
De gick sådär va... Klockan 10 satt jag hemma, vid köksbordet och käkade frukost.
Men sen gick de undan.

Vet ni att vi istortsett är klara i köket. De har gått undan tycker jag. Visserligen är de kakel kvar som ska upp. Eller de ska dessutom inhandlas. Men nu får de vänta ett tag då ekonomin för tillfället inte tillåter de...
Men jag ska ge er en liten sneakpeek från vårat lantliga sommarkök ;)


Handdukarna och grytlapparna är från IKEA :D

Vi var hemma igen vid 12.30 tiden igen.
Då la jag mej på soffan med sammandragningar och efter ett tag så somnade jag.
När jag vaknade igen så kollade jag på en film som gick på 4an. Anders var ute och påtade i trädgården.

Sen käkade vi middag. De blev våfflor idag igen :D

Nu kollar vi på tv, och jag skulle nästan kunna gå och sova för natten nu.. Men de börjar en ny serie idag på 4an, Alcatraz, och jag tror att den kan vara bra, så den vill jag se.

Hoppas alla ni haft en underbar påsk!

Kommentarer
Postat av: Renata - gravid v. 34

Tack så mycket vad gullig du är! Designen har en kompis hjälpt mig med, jag är supernöjd =)



Ja, vi kunde verkligen inte hålla oss så vi vet att det är en liten tjej som bor i magen! Såg där på "sidan" att ni väntar en pojke, grattis! Och efter så många försök, det måste varit så frustrerande, så ännu mer grattis till er!!

2012-04-09 @ 20:30:38
URL: http://renatas.blogg.se/
Postat av: Malin S

Så roligt att göra om köket! :)

2012-04-09 @ 22:10:02
URL: http://www.malinstolt.com/
Postat av: Sandra, Colins mamma

Jättefint med vitt & rosa, rosmönster är så sommrigt och fint!

2012-04-09 @ 22:17:06
URL: http://sandrahupdate.blogg.se/
Postat av: Elly

Halloj!

Trillade in på din blogg och kikade runt lite; Kände för att lämna ett litet tassavtryck och hälsa! =) Jättefin och trevlig blogg du har!

//Elly

2012-04-09 @ 22:35:35
URL: http://dingdonglifegoeson.blogg.se/
Postat av: Sasha

Oh blir nyfiken på se mer av ert kök :)

Sv; Ja sydpoolen är sämst! Vi blev sugna och bada i höstas någon gång och åkte då dit för ingen hade varit där och ja det var ett väentyrsbad, men oj så besvikna vi blev!

Nordpoolen var mycket bättre, bara 2 rutschkanor, men den blåa var helt sjukt läskig! Hehe, men så roligt, den var jättebrant ibland, mörk iblando ch ja bara super kul men lite läskig :)

Har du varit på äventyrsbadet i Skövde? Vi funderar på åka dit någon helg, verkar väldigt roligt iaf :)

2012-04-10 @ 11:38:46
URL: http://sashas.se
Postat av: Magdalena - nybliven mamma

Tjusiga handdukar! Var den nya serien bra? Så dags är jag däckad men önskar jag orkade vara uppe och se den, den verkar ju grym!

2012-04-10 @ 11:42:47
URL: http://barbaskon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0