Påskafton med finaste <3

Imorse när vi vaknade käkade vi frukost och fixa i ordning oss för att bege oss till världens bästa mamma & pappa i ösmo.
Dit hade Jessica med barn redan kommit och den första frågan jag fick av Måns var om vi hade påskägg med oss till han.
Jag käkade några mackor med julskinka på. ( ja jag vet att de va påskskinka, men de passar inte ihop så.)
Sen blev de massa bus med pojkarna, eller a mest med Måns, då Anton tittade på Bondfilm med morfar.
Dock fick jag världens huvudvärk så jag gick och la mej en stund. Men så fort jag höll på att somna kom Måns in och ropade på mej och klättrade på mej.
Han råkade också ställa sig rakt på magen, vilket inte alls var speciellt skönt.. :S
Sen var de dax för middag. Påskmat såklart. Gott som tusan va de också!
Efter maten tog jag, mamma, syrran och Zina (dvs alla tjejer i huset) en promenad runt kvarteret. Och efter de började vi packa ihop oss för att åka hemåt.

Nu är vi hemma. Jag hade massa sammandragningar i bilen och precis när vi kom hem, men nu är de peppar peppar borta.
Anders kollar på Bondfilm och jag ska nog alldeles snart gå o lägga mej. Jag avskyr James Bond filmer och är dessutom dödstrött.

Måns är så sjukt söt! Anton med såklart. Finaste syskonbarnen som finns! Mina gudbarn <3 och jag älskar dom högt!
Iaf Måns försökte få lite kontakt med sin kusin. Han klappade på magen och pratade i naveln. Så söt!


Kommentarer
Postat av: Sandra, Colins mamma

Hihi tack! Jag låg mycket på sjukhus under graviditeten i v.25 fick jag njursten och en månad senare fick jag propp i lungan. Fick även gå på spec mödravården eftersom jag har en "mystisk" avvikelse i blodet. Men jag kan ta allt bara Colin är frisk. Hoppas du haft en fiin påskafton.

2012-04-07 @ 22:46:26
URL: http://sandrahupdate.blogg.se/
Postat av: Linda - 3barns tvillingmamma

Glad påsk!

2012-04-08 @ 06:53:53
URL: http://lindabt.blogg.se/
Postat av: Eleonore- Kokboksutmaningen!

Ser ut som ni fick ett väldigt mysigt påskfirande hemma hos dina föräldrar :D Hihi barn är iaf ärliga och berättar vad de vill ha!

Ja jordgubbar är så gott, brukar inte vara så förtjust i de om de inte är svenska. De är ju ofta hårda och smaklösa men dessa som också var från spanien var jättegoda! :)

2012-04-08 @ 10:08:52
URL: http://www.fika.med.nöjesgalaxen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0