Vad gör jag uppe nu??!

Man kan ju undra vad jag gör vaken nu.. Tänk de undrar jag med! Men jag vaknade innan Anders väckarklocka ringde och kunde inte somna om.
Lilleman, som förmodligen kommer få heta Vilde.. Eller? Röjer satan. Han möblerar om hela min mage och de bara går inte att somna om.
Så jag gick upp. Tänkte äta frukost och kolla på nyhetsmorgon.

Dock kom de lite imellan.... Katterna hade (som vanligt) röjt ner nåt, och denna gång var de mina gurkplantor :@
Så istället för att bara softa/ slappa och hoppas på kunna somna om i soffan så började jag dammsuga! Efter de blev de en omgång med moppen.
Så nu är golven rena...
Även djuren har blivit utfodrade, så nu hoppas jag på att katterna kommer somna. En efter-maten-vila tänkte jag.

Nu ska jag göra ett "önske- outfit" till lilleman. Men de inlägget kommer bli tidsinställt ;) Så håll utkik ;)


Bjuder på en skitdålig bild som är tagen mer i mörker än nåt annat... Men kolla klockan... Och vad jag håller i...

De ska ICKE bli en vana att jag går upp denna tid för att dammsuga och skura golven...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0