När jag var liten...

Idag har varit en toppen dag!

Jag och mamma käkade sen frukost. Vi åt inte förrän närmare 11. Hon plockade fram gamla album från när jag var liten.

Fy så kul de var, och galet vad lilleman är lik mig på vissa bilder!

Svårt för er o se som inte har sett så många bilder på honom..

Efter de tog vi en promenad till centrum för att kolla på priskrossaren och handla på Ica.

När vi gick hem kände ja på lilleman, och han var alldeles blöt! Jeeez vad han måste ha svettats sa ja till mamma, samtidigt så kände ja på vagnsängkläderna och dom va lika blöta..

Kiss! Mamma hade missat de där med den lilla snoppen som måste ligga rätt... Så hem och byta om och ge mat. Sen in till grannen som fyllde 30. Där blev vi bjudna på paj och smörgåstårta! Sjukt gott!

Klockan drog dock iväg och blev närmare 17, så de var bara att tacka för oss- packa in allt i bilen och åka hem..

 

Ja hade gärna stannat ett par dagar till..

De var så mysigt att umgås bara mamma och jag!

 

 

 

Syskonkärlek

Pappas flicka

Jag som nakenfis


Kommentarer
Postat av: Eleonore

Kul att se bilder från när du var liten! Visst finns det likheter mellan dig och din fina Vilgot :) är han lik sin pappa något med?

Tack snälla, det är inte det lättaste att få tillfällen att blogga, men perfekt att ha bloggen i telefonen så man kan blogga var som helst och med en hand hehe :)
Kramar till er

2012-08-04 @ 11:58:05
URL: http://fikamed.wordpress.com
Postat av: thinki.se

Söt du var som bebis <3

2012-08-04 @ 16:10:20
URL: http://www.thinki.se/wp
Postat av: thinki.se

Så söt du var som bebis <3

2012-08-04 @ 16:10:49
URL: http://www.thinki.se/wp

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0