Träning, vikt o sömn

Om de ändå var jag som träna... Jag är nöjd med min vikt trots att de är nästan 10 kg kvar till vikten ja hade innan ja blev gravid. Men de kilona vill jag ha kvar!
Kan ja va den enda som inte vill bli av med alla kilon?
Men att väga 47 kg till min 170 cm långa kropp är inte ok.
Nej jag har inte och har aldrig haft nån ätstörning!! Jag har alltid varit väldigt underviktig och har fasligt svårt att gå upp i vikt.
Ner, de räcker med att jag är magsjuk i 2 dagar så rasar kilona av mej.
Jag längtar tills ja får börja träna. O nej ja vill inte träna för att gå ner i vikt! Jag vill bara bli lite fit!

Nu tillbaka till dagens träning.
De är Lilleman som legat i sitt babygym.
Han gillar de inte alls av nån konstig anledning.. Kanske för gräsliga färger?
Han kan ligga där i 3 minuter sen blir de skrikfest...

Inatt vaknade jag vid 3 tiden. Då var boobsen överfulla så de gjorde galet ont. De brydde sig inte Lilleman om som fortsatte sova och vaknade inte förrän 3.30. Då hade han inte käkat sen 22.30, vilket betyder att de kunde vara 5 h sömn för mej. Men icke. Istället vakande ja flera gånger och undrade varför han aldrig vaknade...
Så kan de va...


Kommentarer
Postat av: Daniela, en tvättäkta pojkmamma!!!

Känner igen de där sååå väl. Här vaknar jag med med ömmande sprängfyllda bröst, och en liten som sover sjukt gott. Sist lyckades jag väcka albin, men då va jag desperat, ena bröstet gjorde så ont att jag grät, han tömde halva sen somna om hehe

De är nog många som inte vill gå ner alla kilona =) Tror inte du är ensam =) Själv gick jag upp 12kg totalt och har gått ner 15kg =)

2012-08-23 @ 21:15:32
URL: http://frudaniela.blogg.se
Postat av: Lina Roger

Vilken sötnos du har där :)!

2012-08-25 @ 12:57:20
URL: http://linaroger.blogg.se/
Postat av: Bonnie

Naaw!

2012-08-25 @ 17:29:03
URL: http://bouchons.blogg.se
Postat av: tess

hihi visst är det väl typiskt... ibland sover novalie 5 timmar hon med och jag vaknar och har ont i tuttarna och bara väntar på att hon ska vakna hon med hehe :P

2012-08-26 @ 18:55:07
URL: http://mymiracle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0