Vardagslyx för mej

Något som för mej är ltie av vardagslyx nu förtiden, de är när man kan sitta och dricka cappuchino och ha datorn på. Samtidigt.
De är något jag njuter av just precis nu.
 
Lilleman sover nämligen och jag passsar på att kika in på olika bloggar. Eller de gör ja inte än. Men tanken ör att ja ska göra de när ja skrivit klart :D
 
 
Jag har även ätit frukost i lugn och ro.. De är inte heller ofta de händer.. Oftast brukar min frukost inte heller bli förr'n närmare 12 tiden. Då först kanske lilleman har somnar och jag kan äta frukosten som jag började gör  i ordning för flera timmar sen.
Så är det. Men ja älskart ändå!
idag fick jag dessutom göra ordning frukosten medans Lilleman var vaken.. Anledningen var att han satt i sin babysitter för första gånger :D
 
Rätt nöjd kille :D
Nu börjar hans kläder i stl 56 tryta i armarna.. De är på gränsen till för små... Srogligt. Jag som inte ens hunnit med att använda allt.... Tur  att ja köpte mycket begagnat... Dock rätt mycket nytt också....
 
Nu ska ja kolla runt innan han vaknar...

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag håller på med operation hinna använda alla kläder iallafall i gång innan det är förlitet, så Thelma har olika kläder varje dag, tills hon använt allt 1 gåg :)

2012-08-10 @ 17:17:24
URL: http://onewayforward.blogg.se
Postat av: Renata

Åh ja, det är lyx!! :) tack gode Gud för babysitter och babygym! Fast det är ju inte alltid de är så populära!

2012-08-10 @ 17:40:04
URL: http://renatas.blogg.se
Postat av: Malin

SV: Jag köpte den av en tjej i en köp och sälj grupp på facebook, den är i plåt. Tänkte jag skulle sätta en lampa bakom så det bara lyser upp bakom tror det blir fint i Thelmas rum.
Ja jag tyckte det var så hemskt att byta strl och inte kunna använda allt fint i 56, meeeen jag skaffa nytt i 62 som jag gillar så det gick över :)

2012-08-10 @ 17:44:32
URL: http://onewayforward.blogg.se
Postat av: malin - mamma till Stella

oj haha, stella kan fortfarande ha 56 :P han är så söt :)

2012-08-10 @ 20:56:10
URL: http://malineidin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0