Vilgot- den långa farbrorn?

Imorse, eller på förmiddagen sov Lilleman upp i våran säng. Han hade bara varit nere för att få ny blöja och käk. Jag hade hoppats på att vi kunde somna om, men när klockan drog iväg blev ja för stressad. Vi skulle ju iväg till bvc för granskning.
Så jag gick upp vid 9.30, lilleman fortsatte sova.
Jag passade på att njuta av en kopp cappucchino. Herregud! Jag hade glömt bort hur gott det var med de. Så nu står kaffemaskin på bänken istället för undangömd i ett skåp :)
 
När klockan blev närmare 12 var jag tvungen att väcka Liten... De gick sådär.. Han hade gärna velat sova ett tag till...
Men han fick ny blöja, kläder och käk, sen somnade han om igen och vaknade inte förrän jag väckte honom hos bvc..
 
På bvc gick de lysande.. Herregud vad han växer! Han har på 1 vecka vuxit 2 cm och gått upp 386 gram!! Han är numer 58  cm lång, de är bara 1 cm från att han vuxit 1 dm på 5 veckor (imorn) Han väger nu 4626gram och är 58 cm lång... De är en lång kille jag har. De sa hon på bvc också...
Vi har ju även fått byta upp oss till en storlek större på blöjorna... De känns lite sorgligt att allt går så fasligt fort... Han har även börjat le massor! De är så mysigt att se!
Jag njuter till fullo av min underbara son.
 
En annan sak jag njuter av är min fantastiska man. När sömnen blir knackig är ja inte alltid så trevlig.. Speciellt inte nu när jag mått dåligt pga förkylningen. Men han förstår och står ut, trots att jag kan fräsa åt ordentligt..
Imorse hade vi, Jag och Vilgot fått ett meddelande. Ett meddelande som gjorde min dag!
 
En liten kärleksförklaring de första jag såg när vi var nere och bytte blöja ♥

Kommentarer
Postat av: Cissi - mamma till Emma och gravid med smurfen

De kärleksförklaringarna som känns mest och bäst!

2012-08-07 @ 18:44:55
URL: http://nastanperfekt.blogg.se
Postat av: sara leander

besööök el kommentera min blogg om due intresserad av design eller länkbyte :)

2012-08-07 @ 19:58:41
URL: http://younq.blogg.se
Postat av: Darksess

Vad sött med meddelandet! :)

2012-08-07 @ 20:23:56
URL: http://www.darksess.com
Postat av: Zarah - mamma till lilla O och Ludwig

Kaffe är uuuuunderbart!!

2012-08-09 @ 20:24:02
URL: http://zaraholine.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0