Lugn och ro

Dagen i ära har gått i fart och fläkt som vanligt..
Tanken va att vi skulle åkt hem igår..
Men eftersom de va oväder och vi kom hem från lokalen alldeles försent så stannade vi kvar hemma hos mamma o pappa..

Jag glömde ju berätta om en fin liten detalj vi gjorde med dukningen.. (Tack fina Nina för tipset!!)
Men dagen innan åkte ju vi upp o duka. Då målade vi Vilgots fötter med vattenfärg så fick han promenera över bordet :) jätte gulligt blev de ;)


Vid 9 imorse gick Vilgot och Anders upp och jag fick sova vidare till 11!!


Då va de bara upp käka smörgåstårta till brunch, packa in allt i bilen och sen när klockan blivit 13 packade vi in oss och åkte hem.
De va inte den roligaste trippen.. De va isigt, måddigt och spårigt så de gick sakta..

Väl hemma hade packade vi in allt, (o de va inte direkt lite saker) Anders gick ut o skotta av alla tak och jag gav Vilgot gröt och tog tempen som visade 37.9..
Han va lite kinkig och ville gärna va nära.. Kl 16 somnade han på täcket på golvet..

Medans han sov packade jag upp allt, tvättade och bytte sängkläder.
Anders lagade mat och fick ta Vilgot när han vakna så ja kunde fortsätta..

Efter maten hoppa vi ner i badet och sen fick Vilgot flaskan och somnade på 2 sekunder..
Nu har jag och Anders intagit ryggläge i varsin soffa och njuter av helgens första lugn..

Här kommer bilder på Vilgots doppresenter


Kommentarer
Postat av: LillaMy

Åh så mysigt med dop! Å vilken fiffig ide att han fick promenera på duken. Den gillar vi :)

2012-12-16 @ 21:26:49
URL: http://www.snowies.blogg.se
Postat av: renatas.blogg.se

Så fina presenter och jag gillade verkligen fotavtrycken på bordet, varför tänkte inte vi på det när vi skulle ha dop?!!

2012-12-17 @ 12:02:48
URL: http://renatas.blogg.se/
Postat av: Eleonore- jultävlingar!

Det ser ut att ha blivit en väldigt fin dopdag för Vilgot, jättefina presenter och gott med smörgåstårta :D Tråkigt att många inte kom.
Med oss är det fint, Elsa börjar dock bli förkyld :( Hoppas det är bra med er!

2012-12-17 @ 13:20:43
URL: http://fikamed.wordpress.com
Postat av: Novembersara - mamma till Lowa.

SV: Haha ja just ja, där är ju jag med ja ;) Har inte fått tidningen än, prenumererar inte så jag får köpa den på torsdag.

Åh vad fina saker ni fick!

2012-12-17 @ 20:31:19
URL: http://novembersara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0