Sömnlöst i Lillebo

Vilgot har på eftermiddagen idag haft feber igen.. Denna gång visade tempen 38.
Jg vet att de inte är hög feber när de gäller barn, men de är ändå feber.


Vilgot har nu sovit konstant (sen 18.45) utan att vakna en enda gång för att äta eller få nappen..
Och eftersom de verkligen inte hör till vanligheterna har se resulterat i att jg ligger här vaken.
Jag kan inte somna.

Ja stoppade nyss ner handen i hans säng och han känns så varm.
Min lilla lilla prins ( som dessutom har namnsdag idag, STIG) <3


Igår kväll ville jag inget hellre än att få sova.. Men då ville inte Vilgot de, nä han tyckte de va roligare att vara vaken mellan 22.30-00.45..
Helt plötsligt då så började han att tokskratta. Jag undra vad de va som va så kul...

Nu när jag legat och lyssnat på honom (och på Anders som toksnarkar) så måste han ha drömt nåt hiskeligt roligt. (Jag pratar såklart om Vilgot) för han har skattat jätte mycket i sömnen.
Han drömde säkerligen om sin mamma som busar.. ;) eller?

Nåväl nu ska ja försöka stänga mina blå...
Juste, ja behöver nog inte oroa mej att mjölken håller på att ta slut..
Nä för nu ikväll har ja pumpat, o de blev en del :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0