Vilken helg! Bildbomb typ

Oj oj oj vilken helg!
Jag har inte bloggat nåt då appfan inte funkat... Jag har dessutom inte startat datorn.. Som vanligt...
 
Iaf i fredags skulle vi på middag och Anders syster.. Tog var Vilgot inte rikgtit kry i magen så jag och han följde inte med...
 
Sjusst tvhäng.. Kolla in de korslagda fötterna :D Han älskar att dricka vatten och gröten är inte att förglömma hur god den är ;)
 
Under fredagen roade jag och vilgot oss med att skruva ihop våran nya tvbänk.. Jag älskar den!
Före och efterbild :D
Vad tycks?
 
Jag fick även tummen ur arslet och klistrade in alla foton från när vilgot föddes... Jag köpte blocken från IKEA.. Egenligen är de blanka kollegeblock, men de funkade prima ändå :D
 
 
Jag fick även hem ett traderafynd :)
Från Blingo :D Jag älskar att den är snedskuren i nederkant :D
 
Vad har helgen mer bjudit på... Juste, i lördags åkte vi till Ösmo.. Vi skulle träffa prästen som ska döpa vilgot nästa helg...
Japp, de blev dop. Men ett litet litet sådant. Vi har bara bjudit våra barndomsvänner (som vi fortfarande har kontakt med) sen är de bara släkten.. Och den är ju inte liten..;)
 
Mammas granne har broderat dit Vilgots namn på klänningen. Jag fullkomligt älskar den! Den hade både jag, syrran och hennes pojkar på oss när vi döptes, och för mej va den en självklarhet att även Vilgot skulle ha den.
De blåa banden och rosetterna är avtagbara, så om nästa blir en tjej kan man byta de till rosa band.. (Genus, släng dej i väggen :P)
 
Efter de åkte vi hem till mamma och pappa. Tanken va att vi bara skulle ta en snabb fika.. Men de blev middag också...
Vilgot blev helt galen när han satt i syrrans knä och hon skulle dricka lite vin. Han ville ha glaset till varje pris :D
 
Idag prövade vi Vilgot kläder som han ska ha på sig efter kyrkan. Han är lätt den snyggaste bebisen jag någonsin har sett ;) hihi underbara onge ;)
Min tuffa bebis!
 
Idag har jag och Anders gjort julgodis :D Rocky Roads och risbräck :D Gott gott.. ;)
Juste, Vilgot har fått smaka potatis/palsternacka idag.. Dock verkade de inte va nån hit... Han fick kvälvningar och såg riktigt äcklad ut :D
Sötfis! Men de är bara på´t igen imorn.. Ja menar de e ju nya smaker som måste introduceras :D
 

Kommentarer
Postat av: malin

Sv; Haha va söt du är! Man blir blödig när man blir mamma ;) Jag mår bra! Fick ta en tur till gynakuten idag dock efter en blödning men allt var okej så de va ingen fara, men lite nojig blev man allt! :p Illamåendet har ÄNTLIGEN släppt, förutom om jag är hungrig men annars är de toppen. Hur är det med er? :)

Vad mysigt med dop! Skönt med ett litet också, vi bjöd hela släkten hehe... ca 100 inbjudningar haha

Svar: Haha jaa de kan man verkligen säga att man blir.. Bölar för minsta lilla.. Indrar hur de kommer bli på dopet ;|Skönt att illamåendet släppt.. De och tröttheten va de värsta tycker jag. Aa o foglossningen såklart ;)
Sandra

2012-12-09 @ 23:35:50
URL: http://malinforsell.blogspot.com
Postat av: Sanna

Det blev superfräscht med tv-bänken!
Så söt Vilgot är i sina kläder :-)

Svar: Tack snälla du :)
Hoppas di får presentkortet sålt.. Vad kul frö dej att du går ner.. Själv vill jag gå upp :|
Sandra

2012-12-10 @ 10:40:13
URL: http://sanskee.blogspot.com
Postat av: Malin

Vi har tyvärr ingen släktklänning men mamma gjorde en nu till Thelma så förhoppningsvis blir det en släktklänning. Får hoppas jag får hänga med länge så jag kan se till att det blir så :D Vill samma sak med vaggan vi gjorde ordning till Thelma :)

Svar: Jaa de får du göra :) de är kul när de är lite "historia" bakom den :)
Sandra

2012-12-10 @ 19:25:35
URL: http://onewayforward.blogg.se
Postat av: Emelie

Mysiga bilder!
Snygg unge o tvbänk! ;)

Vad är de där rockyroad egentligen? Tycker många skriver om det!

2012-12-11 @ 14:53:14
URL: http://mammaemelie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0