Smörgåstårta och alla stjärtarsdag

Till synses blev de inget bloggande igår. Jag var HELT slut!
Sen vill jag också meddela att jag kommer vara mer försiktigt att skriva vad jag ska göra under dagen. OM jag sksa åka iväg nånstans.. De härjar nämligen massa inbrottstjuvar här omkring.
Dessutom fick vi ett lustigt samtal härom dagen.
I torsdags, mitt på dagen. Både jag och Anders tror att de var någon som ringde och kollade om vi var hemma...

Jag var hos sjukgymnasten klockan 9.00. Där efter åkte jag till jobbet och hälsade på och packade ihop mina kläder som låg överallt.
Det var verkligen kul att träffa alla barn! Dock blev ja en aning irriterad att någon har gått i mitt skåp och hämtat mitt spel.
Mitt bajsspel som jag fick av Anton förra julen. Ja menar, de finns väl en anledning till att jag har algt undan de? De har redan blivit alldeles förstört.

Jag åkte inte från jobbet förrän klockan var närmare 15.00.
När jag kom hem var jag så trött så jag somnade medans Anders gick med Zina... Men de behövdes.

När han kom in igen så slängde vi ihop en smörgåstårta.


Fullproppad med räkor! Precis som de ska va :D

Den ska ja senare åka iväg med till Anders jobb och lämna av :) (Anledningen till att jag kan skriva de är för att grannen är hemma. Då ser dom om de kommer några oväntade hit)


Hoppas ni får en fin allahjärtans dag... Om ni firar det?  De gör inte jag... Tycker man ska visa son kärlek alla andra dagar och inte bara på en speciell dag.  ♥

Kommentarer
Postat av: Sophy - Mamma till Ozzy.

Vad obehagligt med inbrottstjuvar :S



Glad alla hjärtans dag på er! (varje dag är alla hjärtans dag här med hehe)

2012-02-14 @ 12:38:28
URL: http://minbebis.com/blogg/sophys/
Postat av: Sasha

Usch så hemskt med inbrottstjuvar, hoppas ni inte råkar ut för dom.

God smörgåstårtan ser ut också :)

2012-02-14 @ 13:52:52
URL: http://sashas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0