Sooooool och mögel

Jag har nu tagit bort lösenskyddat och skaffat mej en såkallad underblogg.
Den är lösenordsskyddad och vill ni ha lösenet till den får ni fråga :P

Idag bjuds de på sol här och jag funderar på att sätta mej ute i solen och njuta lite... Altenativt att börja sy bebis filtar.. Eller kanske pröva mej på att sy en mössa...
Jag får se vad jag orkar...
Efter gårdagens kalasande är jag rätt mör i kroppen. Jag har galet ont och har inte så mycket ork till nåt...

Jag har även börjat mögla...


Ser ni de gröna fläckarna?
Dock är de inte möggel. Inte heller missfärgningar... De är från när jag hade gelénaglar... De sittar kvar där och likaså nagellacket :P

Nää dax att göra något av dagen.
Ikväll blir de fira min andra hälft som fyller år idag :D
Jag har smidit stora planer för kvällen ;) Eller?
Den som lever får se... Kanske :D


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad betyder underblogg?

2012-02-27 @ 14:26:26
URL: http://situationjennyli.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag vill såklart läsa! Men hur gör jag det?:)

2012-02-27 @ 17:05:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0