Shopping! Ränderna går aldrig ur mej

Igår sov jag hos syster. Vi hyrde film och hade en riktig myskväll... Dock var jag så sjukt trött så ja höll på att somna flera gånger. Vi sår Bridesmates :D Riktigt rolig och typisk tjejfilm :D
Bebisprinsen härjade som aldrig förr! Han sparka så mycket så ja till och med blev yr i skallen. Anton fick sig en känga på handen :D

Idag har vi traskat runt nere på stan, vi va bla nere på klädis där jag fyndade en jättefin mammatröja och lite bebiskläder.






Allt de för 147:- De kallar jag kap! Jag förespråkar dessutom begagnade kläder. Då är alla gifter urtvättade. Dessutom tvättar man ju kläderna själv innan de ska användas :)

Sen köpte jag 2 andra tröjor men ja orkar inte visa de nu. Gör de imorn. ÅNGRADE MEJ.



Ränderna går aldrig ur mej ;) Jag har en förkärlek till ränder :)

Jag har sovit som en klocka inatt. Klocka? Ja en sån som slår vid varje hel (och halv). Jag har sovit SKITDÅLIGT!
När jag kom hem till syrran så satte hon på elementer i de rum ja skulle sova. De var varmt när jag gick och la mej (såklart, dörren var ju då öppen).
Men inatt! Gaaah! Jag trodde för vissa ögonblick att jag sov i tält!
Det var SVINKALLT! + att deras luftvärmepumpagregat sitter PRECIS utanför sovrummet. På samma vägg man dessutom har huvudet!
De fanns 2 kuddar. Den ena hade jag lagt som en mössa ovanför huvudet, och den andra hade jag över öronen. Samtidigt som jag låg under täcket med både huvud och kropp och flåsade för att få värme. De var hemskt! Jag ville dessutom inte gå upp och hämta en filt. För ute på soffan låg Micke och sov.
Därremot kom jag på att jag hade lagt min jacka där inne där jag sov, och jag övervägde flera gånger om jag skulle gå upp och lägga den över mej...
Jag vaknade 1 gång i timmen och bara önskade att klcokan skulle bli 7.30 nån gång.
När syrran kom in var jag säker på att blodet hade fryst i mina ådror.

Vi gick upp fixade oss och begav oss till Ösmo för ett besök i simhallen. Anton hade simskola.
 När jag var där sist för sisådär 12 år sen såg de HELT annorlunda ut. Nu var de helrenoverat och super fint.
Väl där blev jag upptinad. Om inte kokt. De var smällhett där inne. Men hellre de än att frysa :)

Anton var hur duktigt som helst!  *Stolt moster*
Sen hem, lämna Anton och ner på stan. Käka lunch och kolla i affärer.
De var jätte kul att träffa flera av mina gamla klasskompisar som jag inte sett sen jag slutade gymnasiet :)

Åhh nu skulle de ju passa bra att slänga in bilderna på dagens shopping...

De blev visst ett brejk mitt i. Jag gick upp och fotade kläderna redan nu ;D

Slänger upp en bild på min pojkspoling också.. För att han är så efterlängtad ♥



Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag har i princip köpt alla kläder på rea eller begagnat. Så har inte lagt många tusenlappar på kläder även om jag handlat en hel del. ;-)

2012-02-12 @ 09:14:21
URL: http://passionforpoison.blogg.se/
Postat av: Daniela

Grattis till den blivande sonen, de är helt underbart med söner ju =)



Låter som du hade en rätt kall nät, huga.



Mysigt med bad =)

Kram

2012-02-12 @ 10:40:03
URL: http://smultronblomman.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ränder är det bästa. Jag köpte jättemycket bebis på loppis till Elis, hur bra som helst och de första storlekarna blir ju inte så slitna. Iofs hade Elis storlek 50 fram till nyss men nu växer han snabbt!

2012-02-12 @ 11:12:05
URL: http://situationjennyli.blogg.se/
Postat av: Hanna

Jag älskar också randigt! Så fint!

Begagnat är även min grej också. ;)

Vi matchar så väl du och jag! <3

2012-02-12 @ 19:46:37
URL: http://hannapluttpanna.blogg.se/
Postat av: BooBee

värsta kapet!!



Men gud va natten låter jobbig, hatar att sova när det är kallt!!

Va söt han e, jag tycker det ser ut som han vinkar!

=D

2012-02-12 @ 19:47:53
URL: http://boobee.blogg.se/
Postat av: karin

Grattis till prinsen i magen! Ser att du shoppar (läs frossar hihi) i bebiskläder och med all rätt för de är ju så söta. Vill bara påminna dig om att han kommer mitt i sommaren=kan vara väldigt varmt. Min son föddes i början av juni förra året och han använde i princip bara blöja första månaden. Alla söta stl 50-56 kläderna var för små när de väl skulle användas:-( mitt tips är att fortsätt frossa men köp lite större som han kan ha t hösten. Hoppas du inte tar illa upp?



Finfin mage har du!



Kram o lycka till

2012-02-13 @ 10:12:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0