En dag på Trosa spa ♥

Åhh vilken dag!

Min man kan konsten att överraska! Jag kan lova att han satte ribban högt! ♥

Imorse vaknade vi vid 8 tiden. Vi gick upp närmare 9 och käkade frukost och slappa lite innan vi packade iordning oss för att bege oss till........

TROSA STADSHOTELL & SPA!



På vägen tid åkte vi förbi de finfina kossorna..


Sen fortsatte vi till Trosa.
Där krngde jag i mej en bikini och undrade om jag såg bara fet ut eller gravidtjock...


Som tur var fick vi reda på att vi var helt själva där nere :)






De här var en varmvatten pool. De var konstand 37 grader. Helt underbart!

Det fanns även ett Aromarum



Där inne var bänkarna uppvärmda och de doftade eucalyptus där inne...



Efter att badat massor och prövat de alla olika bastuna var de dax för lunch. En rejäl räkmacka med RIKTIGA färska räkor! Så jäkla gott! Men OJ vad mätt jag blev!



Efter lunchen blev både jag och Anders helt slut. Så vad passade bättre än att ta en powernap?



Efter PN var de dax för bad igen :)





Man hade fri tillgång till olika juicer och olika frukter...


Tack min finfina älskling för att du tänkte på mina höfter och tog med mej dit! Jag älskar dej av hela mitt hjärta!


Kommentarer
Postat av: Sandra

GUUD va mysigt.:) Blir bara liiite avundsjuk.. :)

2012-02-02 @ 17:15:09
URL: http://majsandra.wordpress.com/
Postat av: Eleonore- Kokboksutmaningen!

ÅH så underbart med ett besök på spa, jag har aldrig varit på något men skulle vara så mysigt :D

Vi är beräknade 30 juni :) Ja det var trist att inte få veta men hoppas på att vi får en chans till vid nästa ul(om det blir ett till vill säga). Vill ni veta vad det blir? Läste om er resa till att bli gravida och det är ju så underbart, ett extra stort grattis! :)

2012-02-02 @ 17:31:09
URL: http://www.fika.med.nöjesgalaxen.se/
Postat av: Karin

Vad roligt att du kollat:) Yes, finns en hel del bilder på honom i arkivet... han kommer från Småland hehe men lite svårt att tro nästan, vi träffades i sthlm och sen har vi ju rest ute i stora världen tillsammans:)

Ha en fin kväll!

Kram!

2012-02-02 @ 18:46:41
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: BooBee

Oh om jag blir!!!

VILL OXÅ!, men jag får nöja mig med gratis prylar.. =P

Vilka fina bilder oxå.. tycker du börjar se gravid ut.. efter som det är en kula precis på magen.. är man "bara" småfet sitter inte fettet såär, och det är inte så fast som en liten bebis mage!



varför jag får saker.. Min syster jobbar på nk i sthm på ena kosmetika disken.. hon får saker hela tiden, nya produkter och så.. efter som hon måste veta vad hon säljer.. och då får jag massa skönhetsprodukter av henne. men jag har ju så känslig hy, kan inte använda allt.

Och sambon jobbar som vakt i täby centrum. Du ska veta vad mycket folk glömmer kvar. Och efterlyser dom inte det på typ en månad så "kasts" det, men vakterna brukar dela upp skatterna.. i smyg..

2012-02-02 @ 18:53:59
URL: http://boobee.blogg.se/
Postat av: Eleonore- Kokboksutmaningen!

Jag förstår att du blev glad, det måste ju hjälpa massor med massage och varma bad mot foglossningen. Du verkar ha en väldigt fin karl :D

Åh så roligt att det redan är om en vecka ni ska på RUL, hoppas ni har en snäll bebis som vill visa! Vår busade ju alldeles för mycket haha.

Jag bor i Karlskrona i Blekinge men flyttar hem till Sthlm till jul, var bor du? :)

2012-02-02 @ 19:13:29
URL: http://www.fika.med.nöjesgalaxen.se/
Postat av: prinsessanadia

Tänkte jag skulle ha mailat dig ett svar, men hittar ingen kontaktmail.. Det är väldigt mycket jobb för väldigt lite pengar. Förra året sålde jag för 15.000 kr men gick back 21.000 kr dock har jag nu ett lager som är värt ca 70.000 kr i försäljningssiffra. I januari månad har jag sålt för 2800 kr, vilket är en av de bästa månaderna hittills. Vissa månader har det inte kommit in en enda beställning. Ska man öppna en webbshop så är mitt tips till dig att ha sparat ihop en del pengar till marknadsföring. Jag startade ju företaget utan eftertanke vilket gjorde att jag inte har haft råd att marknadsgöra mig på det sätt som jag hade velat gjort. När jag har haft googleannonser så har det kostat mig ca 600 kr i månaden, utan att jag har fått tillbaka pengarna genom nya kunder. Man får försöka hitta på sett att marknadsföra sig på om man inte har en stor budget, och det tar tid. Jag har fått förlita mig på att bloggare vill skriva om mig och på det sättet sprida mitt märke. Därför råder jag dig till att ha ett par tusenlappar i månaden som du kan ha till marknadsföring den första tiden. Sen kan man ju aldrig förutse hur det kommer gå. Det finns ju företag som har startat på samma promisser som mig som det har gått jättebra för, och för vissa har det gått betydligt sämre. Det känns som att det handlar mycket om tur, och självklart marknadsföring. Har man råd att marknadsföra sig så har man ett bra försprång. En smart idé är att börja som en sidoverksamhet till det vanliga jobbet. Då kan man se hur det går, och går det bra så är det ju bara att fortsätta, och går det dåligt så har man i värsta fall förlorat några tusenlappar. Men vågar man aldrig prova så kan man heller aldrig vinna :) Det som är bra med just webbshop är att det inte är några stora summor pengar det handlar om i uppstart. Man kan börja i liten skala och om det sen funkar så kan man utöka. Så om du känner att du har tiden till det så tycker jag att det kan vara värt att prova. Va är det du hade tänkt sälja för något? Har du fler funderingar får du gärna maila, så svarar jag så gott jag kan :) Mailen finns i bloggen.

2012-02-02 @ 19:59:33
URL: http://www.prinsessanadia.se
Postat av: Eleonore- Kokboksutmaningen!

Hhi ja honom får du hålla hårt i! Önskar min var lika påhittig :P Men vi har det toppen iaf! Du får ordna lite hemmaspa med ett skönt bad, värmande vetekuddar och mannen din får massera ;)

Vi kommer ju från Sthlm egentligen men sambon började plugga här nere och till jul är han klar så då flyttar vi hem igen. Förhoppningsvis hittar vi något i Nacka men överallt i syd-östra Sthlm går bra :) Gnesta är ju härligt med, det är en mysig stad!

2012-02-02 @ 20:40:45
URL: http://www.fika.med.nöjesgalaxen.se/
Postat av: Sandra

Jo det är ju spännande vilket som. Men vi kommer nog kolla. :p Men vad det är är inte säkert vi delar med oss. :p Det är snart er tur. Tycker tiden har gått jättefort..



Haha ja liiiiiite mer än lite kanske. :p

2012-02-02 @ 21:35:40
URL: http://majsandra.wordpress.com/
Postat av: Ingela

Viiiiiiiilken härlig dag! :) hejja Anders som tar han om dig så bra! Kropp knopp själ o baby mådde mkt bra antar jag :D

2012-02-02 @ 21:52:49
Postat av: Jessica

ohh gullig killle du har!!! =))

2012-02-02 @ 22:53:40
URL: http://lchftrollet.blogg.se/
Postat av: BooBee

nää, du är jätte fin, och söta korna med.. sen älskar jag bilden när du och mannen din tittar på varandra!

2012-02-03 @ 00:46:58
URL: http://boobee.blogg.se/
Postat av: LittleMissWitty * BF i Mars

Åh vad mysigt ni har haft det! Den uppvärmda poolen lät ju inte dum alls inte.



SV: Nä, har faktiskt inte använt något speciellt att smörja in magen med under graviditeten. Förutom baby olja efter duschen då. Men det är nog mer för att det blir så mysigt lent och återfuktar riktigt bra.

Använder mig en hel del av appar iPhonen men utöver det är det photoshop som gäller. :)



Kram

2012-02-03 @ 10:15:40
URL: http://littlemisswitty.com
Postat av: BooBee

min dator busar med mig, så jag vet inte om du fick min sista kommentar..?

Sa "bara" att jag tycker magbilden är super fin och korna oxå.. och bilden när ni tittar på varandra..

2012-02-03 @ 10:34:56
URL: http://boobee.blogg.se/
Postat av: Daniela

Åh vilken mysig dag ni måste haft =)



Och du ser gravid ut inte tjock =)

2012-02-03 @ 12:36:11
URL: http://smultronblomman.blogg.se/
Postat av: Eleonore- Kokboksutmaningen!

Så mysigt att bo ute på landet, det känns ju idealiskt för den mysiga stil du verkar ha här på bloggen :D Måste vara skönt ändå att ha nära till stan om man har ärenden där!

Själv är jag en riktig stadsmänniska och Karlskrona känns alldeles för litet för min del haha :)

Hoppas ni får en jättehärlig fredag!

2012-02-03 @ 14:03:08
URL: http://www.fika.med.nöjesgalaxen.se/
Postat av: Sofia

Nej men så skönt med spa, vilken lyx :)

Någon som vet precis hur man ska göra en tjej glad :)

2012-02-03 @ 14:26:33
URL: http://shoppoholicaa.blogg.se/
Postat av: Lotta

Åh vad härligt det ser ut!

2012-02-04 @ 12:41:49
URL: http://lyckligalotta.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0