Varför gråter inte Emma?

Klockan är snart 13.30 och jag har inte startat datorn förrän nu.
Anledningen till de är att jag har börjat läsa en bok. Inte vilken bok som helst utan Varför gråter inte Emma? Ni vet den som handlar om den då 23 åriga mamman som blev attackerad i sitt hem och hennes 2 barn, Maximilian och Saga som blev ihjälslagna.
Jag gråter så mycket så jag var tvungen att sluta läsa. Jag blev så täppt i näsan av alla tårar..


(Bild: bokus.se)

Jag har även pillat lite med min nya skönhet... Är dock inte alltför nöjd med den då jag själv vill kunna välja om ja ska använda 3g eller inte.
Av nån konstig anledning har jag bättre mottagning utan de...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0