Året som gick.. Lista.

Eftersom jag inte gjorde nån  årsresumé av året som gått så tänkte jag iaf bjuda på denna lista :D

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Jag blev gravid och den lilla har bosatt sig :D
Jag skaffade även 2 kattungar.



Har du några nyårslöften?
Nopp har aldrig haft de heller...



Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Jaa flera stycken av dom :D

 


Vilka länder besökte du?
Thailand

 

 

Vad önskar du att du gjort mindre?
Ingenting...

 


Bästa minnet från 2011?
30 oktober när jag ÄNTLIGEN +ade på gravstickan :D Även 5 december när vi fick se hjärtat på Grynet.

 

 

Bästa köpet?
Oj ja shoppar så mycket så jag vet inte vad jag köpt i år... Men kanske min lilla rosa?

 


Vad spenderade du mest pengar på?
Inredning skulle ja tro...



Gjorde någonting dig riktigt glad?

Ja när jag fick se hjärtat på Grynet den 5 december. Sån lättnad!



Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?

Gladare antar jag?



Favoritprogram på TV?
Oj ingen aning... Jag gillar inredningsprogram..




Är det något du sakna 2011 som du vill ha år 2012?
Oj, jag tror inte det... De skulle väl vara bebis ;)


 


Vad ser du mest framemot med år 2012?
Bebis såklart <3


Kommentarer
Postat av: neli

åh vad jag har missat.. det var tur att jag tog mig en runda in hit haha =) så himla kul hihi.

jo tack, det är bara fint här.. själv då? =) kram

2012-01-03 @ 19:10:05
URL: http://iamsofashion.blogg.se/
Postat av: Lisa

NÄE!!! grattis gumman va roligt!! När är det planerat!? klart du ska ha ett namn halsband då!!!!!



Puss & kram

Lisa

2012-01-03 @ 19:25:27
URL: http://elsesbod.blogspot.com
Postat av: Lisa

Ok.. du behöver inte svara på det... rulla ner till nästa inlägg och kunde faktiskt läsa själv! haha

2012-01-03 @ 19:26:37
Postat av: Anonym

Vad är de som är usch? De är min hand, jag ligger på båda händerna :)

2012-01-03 @ 20:13:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0